تبیان، دستیار زندگی
اپل در تلاش برای بهینه سازی دستیار صوتی هوشمند خود موسوم به سیری است تا نسخه ای پیشرفته تر از آن را بر روی آیفون 8 نصب نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستیار صوتی سیری برای نصب در آیفون 8 ارتقا می یابد

اپل در تلاش برای بهینه سازی دستیار صوتی هوشمند خود موسوم به سیری است تا نسخه ای پیشرفته تر از آن را بر روی آیفون 8 نصب نماید.

بخش دانش و زندگی تبیان
اپل

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از نتورک ورلد، اپل پیش از این نسخه 10 سیستم عامل iOS خود را نیز بهینه سازی کرده بود تا جستجوی عکس ها و افراد بر مبنای نامشان تسهیل شود.

البته اپل تنها شرکتی نیست که قصد دارد همراه با گوشی خود یک دستیار صوتی هوشمندتر عرضه کند. ال جی، سامسونگ، هواوی و شیوآمی هم برنامه های متنوعی در این زمینه دارند.

اپل در آگوست سال 2016 یک شرکت نوپای استرالیایی به نام Turi که در زمینه خودآموزی رایانه ها فعالیت دارد را خریداری کرد و حالا قصد دارد با استفاده از فناوری آن سهم خود را از بازار محصولات دارای هوش مصنوعی ارتقا بخشد.

دستیار صوتی ارتقا یافته سیری با سیستم عامل iOS 11 سازگار خواهد بود و ضمن درک عادات و سلائق کاربران می تواند پیشنهادات جالبی را بر همین اساس به آنان ارائه دهد. انتظار می رود اپل در یک ماه آینده جزییات بیشتری را در این زمینه اعلام کند.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .