تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است، ایجاد یک تشکل یا جبهه جدید ممکن است تشتت را به همراه داشته باشد اما جریان اصولگرایی فعلا کاندیدایی ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاندیداهای اصولگرا توانایی رقابت با روحانی را ندارند

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است، ایجاد یک تشکل یا جبهه جدید ممکن است تشتت را به همراه داشته باشد اما جریان اصولگرایی فعلا کاندیدایی ندارند.

بخش سیاست تبیان

کاندیداهای اصولگرا توانایی رقابت با روحانی را ندارند

غلامعلی جعفرزاده با بیان این‌که «ورود همه جریانات سیاسی، احزاب و گروه‌ها می‌تواند در برگزاری انتخابات با شکوه و پرنشاط بسیار مفید و سازنده باشد» اظهار کرد: تنها اشکالی که به برخی تشکل‌های جبهه‌ها وارد است این که یک شبه و با یک هدف خاص تشکیل می‌شوند و پس از آن که به هدف برسند یا نه، تعطیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این گونه جبهه یا احزاب چندان مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرند، زیرا مردم بر این نظر هستند که قرار نیست اینها مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

این نماینده مجلس در ادامه به شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اشاره و بیان کرد: از طرف دیگر، سایر احزاب و تشکل‌هایی همسو به این فکر می‌کنند که تا حالا ما کار کرده‌ایم اما اکنون یک جبهه آمده و می‌خواهد همه چیز را به نام خودش تمام کند.

نماینده مردم رشت در مجلس، با تاکید  بر این که «شکل گیری یک تشکل جدید، ممکن است تشتت را به همراه داشته باشد» گفت: امیدوارم وفاق و دوستی بین گروه‌ها وجود داشته و اخلاق مدارانه و فارغ از دو قطبی صرف خشن وارد فضای انتخابات شوند البته اصل دو قطبی اشکالی ندارد اما دو قطبی که منافع ملی را زیرپا نگذارد.

این نماینده اصولگرای مجلس، در پایان تاکید کرد: وجود یک گروه جدید می‌تواند رقابت را از حالت یک طرفی محض خارج کند البته در حال حاضر جریان اصولگرایی کاندیدایی ندارند و آنهایی هم که ما می‌شناسیم قدرت و توانایی برخورد یا اذیت کردن روحانی را ندارند.


منبع : خبرگزاری ایسنا