تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: اطلاع رسانی ها باید با رویکرد و نگاه به سمت مردم باشد تا از سوی آنان پذیرفته شده و موثر باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز روابط عمومی ها و رسانه ها با فضای مجازی در چالش هستند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: اطلاع رسانی ها باید با رویکرد و نگاه به سمت مردم باشد تا از سوی آنان پذیرفته شده و موثر باشد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت الاسلام سید حسن موذنی

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام سید حسن موذنی در همایش مسئولان روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و سازمان های تابعه، گفت: امروز روابط عمومی ها و رسانه ها با فضای مجازی در چالش هستند زیرا فضای مجازی بر جامعه و مردم تأثیرگذار است و شهروند خبرنگار پدیده ای جدید است و امروز مرجع بودن یک خبر به مردمی بودن آن بستگی دارد و این موضوع هم فرصت و هم تهدید است.

وی ادامه داد: با توجه به فراگیر شدن فضای مجازی و تاثیرگذاری آن بر مردم لازم است، تغییراتی در شیوه های اطلاع رسانی انجام شود. همچنین لازم است شفافیت در اطلاع رسانی به صورت کامل رعایت شود. زیرا عدم شفافیت باعث سوق پیدا کردن مخاطبان به سمت شبکه های مجازی غیر رسمی می شود. بنابراین لازم است که اطلاع رسانی با رویکرد و نگاه به سمت مردم باشد تا از سوی آنان پذیرفته شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه های روز بزرگداشت شهدا، گفت: ستاد بزرگداشت روز شهید دارای 12 عضو است و تاکنون هفت جلسه ستادی برای برنامه ریزی های این روز برگزار شده است. کنگره ملی بزرگداشت روز شهدا در سه سال گذشته با حضور رییس جمهوری در تهران برگزار شده است و امسال نیز این کنگره در سطح بین المللی در شهر مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام موذنی افزود: برنامه های اجرایی روز بزرگداشت شهید در سال جاری از 16 الی 22 اسفند ماه اجرا می شود و رویکرد بنیاد بر اجرای برنامه های کیفی با محوریت شعار «راه شهیدان ادامه دارد»، است.

وی بر اهمیت نقش رسانه ها در بازتاب مراسم روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: ستاد بزرگداشت روز شهدا بر استفاده از ظرفیت رسانه های مکتوب، شنیداری و دیداری و به ویژه رسانه ملی و همچنین تقویت فعالیت ها در فضای مجازی تاکید ویژه ای دارد.