تبیان، دستیار زندگی
کتاب «وقتی که شهر خفته است» (داستان های کوتاه ترسناک از نویسندگان قرن بیستم) توسط انتشارات مروارید منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترسناک‌ترین داستان‌های جهان در یک کتاب

کتاب «وقتی که شهر خفته است» (داستان‌های کوتاه ترسناک از نویسندگان قرن بیستم) توسط انتشارات مروارید منتشر شد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

کتاب «وقتی که شهر خفته است» (داستان‌های کوتاه ترسناک از نویسندگان قرن بیستم) با ترجمه‌ حسین یعقوبی توسط انتشارات مروارید منتشر شد.
در معرفی این کتاب آمده است:

برای ترسناک بودن داستان لزومی به حضور غول‌ها، ارواح خون‌آشام، هیولاها یا ریختن لیترها خون و قصابی نیست. یک داستان ترسناک می‌تواند صرفاً شرح توهمات یک فرد عادی و معمولی در مکانی متروک، تاریک و به‌طور کلی جایی باشد که قابلیت‌های هراس‌زایی بالقوه‌ای داشته باشد. 
در انتخاب داستان‌های این مجموعه سعی شده آثاری انتخاب شود که نمونه‌هایی از این گرایش‌های متفاوت به خواننده معرفی شود. داستان‌های این مجموعه نوشته‌های نویسنده‌های قرن بیستم در ژانرهای مختلف و گوناگون وحشت است که دارای هشت داستان است. مجله‌ی تایمز، پنجاه عنوان داستان را به عنوان تأثیرگذارترین داستان‌های ترسناک جهان معرفی کرد که مترجم کتاب از بین آنان هشت داستان را برگزیده و ترجمه کرده است.  
از این مترجم و نویسنده کتاب‌های عالیجناب اژدها، امشب نه شهرزاد، این‌گونه بشر این‌گونه شد، استادان تبسم، الفبای تقلب، خرمگس و زن‌ستیز، محرمانه‌های رومئو و ژولیت، هرج و مرج محض، گفت‌وگو با بورخس در انتشارات مروارید منتشر شده است.

کتاب «وقتی که شهر خفته است» در 186 صفحه با قیمت 15هزار تومان منتشر شده است.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .