تبیان، دستیار زندگی
نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری‎های سنگین با عناصر تروریستی توانستند با عقب راندن آنان، تعدادی از ساختمان های واقع شده در حومه مخازن آب را پاکسازی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حلقه تروریست‌ها در «وادی‌بردی» تنگ‌تر شد

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری‎های سنگین با عناصر تروریستی توانستند با عقب راندن آنان، تعدادی از ساختمان‌های واقع شده در حومه مخازن آب را پاکسازی کنند.

بخش سیاست تبیان

حلقه تروریست‌ها در «وادی‌بردی» تنگ‌تر شد

آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب دمشق حاکی از آن است که پیشروی نیروهای سوری و مقاومت در منطقه وادی بردی ( منطقه اصلی تامین آب پایتخت سوریه) برای آزادسازی مخازن آب ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد که پیشروی نیروهای سوری با احتیاط کامل و دقت بالا در غرب شهرک عین الفیجه ادامه دارد تا به مخازنی که تاکنون توسط عناصر تروریستی تخریب نشده اند، آسیی وارد نشود.

این منبع میدانی افزود: پیشروی نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در غرب شهرک عین الفیجه به سوی مخازن آب از دو محور شمالی و شرقی در حال انجام است.

وی گفت: نیروهای سوری و مقاومت ساعتی قبل پس از درگیری های سنگین توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، تعدادی از ساختمان واقع شده را در حومه مخازن آب پاکسازی کنند. در جنوب غرب شهرک عین الفیجه نیز نیروهای سوری توانستند مسجد این منطقه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، نیروهای سوری در این محور همچنین توانستند به برج السریاتیل برسند. در صورت پاکسازی این برج، نیروهای سوری بر منطقه اشرافیت کامل پیدا می کنند. تاکنون 75 درصد شهرک عین الفیجه از کنترل تروریست ها خارج شده است.


منبع : خبرگزاری فارس