تبیان، دستیار زندگی
معمولا اکثر آدم ها نسبت به اندام خودشان رضایت کافی ندارند. افراد چاق همیشه دوست دارند لاغر و افراد لاغر می خواهند چاق شوند . طریقه لباس پوشیدن، خیلی از عیب های اندام ما را می تواند بپوشاند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : لیلا عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوانین لباس مخصوص افراد لاغر و بلند قد

معمولا اکثر آدم ها نسبت به اندام خودشان رضایت کافی ندارند. افراد چاق همیشه دوست دارند لاغر و افراد لاغر می خواهند چاق شوند . طریقه لباس پوشیدن، خیلی از عیب های اندام ما را می تواند بپوشاند.

لیلا عشقی _بخش زیبایی تبیان

قوانین لباس مخصوص افراد لاغر و بلند قد

افراد خیلی لاغر و قد بلند اگر در طرز لباس پوشیدنشان کمی دقت کنند می توانند چاق تر و کوتاه تر به نظر بیایند. در این مقاله چندین راهکار برای افراد خیلی لاغر و بلند قد بیان می کنیم.

لباس های چین دار و پیلی دار با طرح های شلوغ

طرح های روی این لباس ها اندام شما را درشت تر نشان می دهد. اگر می خواهید بالاتنه تان چاق تر به نظر بیاید سعی کنید از لباس هایی با یقه های چین دار یا پاپیون و گلدار استفاده کنید . دامن های کلوش ، پیلی دار هم بسیار مناسب افراد لاغر می باشد.

لباس هایی با یقه هفت ممنوع

لباس هایی با یقه هفت، قد را بلندتر و اندام را لاغرتر نشان می دهد .حتی الامکان افراد لاغر و بلند قد از این یقه استفاده نکنند.بلوزهای یقه اسکی هم انتخاب مناسبی می باشد.

آقایان لاغر و قد بلند باید دقت داشته باشند که از کت های اسپرت با اپل های کوچک استفاده کنند، با این مدل کت ها شانه های آنها پهن تر به نظر می رسد.کت هایی با اپل های بزرگ بالاتنه آنها را بسیار لاغرتر از آنچه هست نشان می دهد .

لباس های خیلی تنگ و چسبان

لباس هایی که خیلی تنگ و چسبان هستند به دلیل اینکه زیادی به بدن شما می چسبند ،شما را لاغرتر نشان می دهند و اصلا انتخاب مناسبی نیستند.همیشه سعی کنید لباس هایتان مناسب و اندازه سایز خودتان باشد . لباس های خیلی شل و گشاد شما را پیر و خموده نشان می دهد و اعتماد بنفس شما را تحت الشعاع قرار می دهد .

لباس های آستین دار

لباس های آستین دار انتخاب بسیار مناسبی میباشد . ولی دقت کنید بلوزهایی با قد بلند نپوشید زیرا قد شما را بلندتر نشان می دهد . قد بلوزهایتان باید کوتاه باشد.

شلوار

شلوارهای لوله تفنگی به دلیل اینکه زیادی تنگ هستند و به ساق پا می چسبند، لاغری پا را بیشتر نشان می دهند و انتخاب مناسبی برای افراد لاغر نیستند .

شلوار دم پا به شلوارهایی گفته می شود که کاملا اندازه شخص می باشند و از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می شوند . این شلوارها، به دلیل گشادی در قسمت پایین شلوار، قوس زیبایی به بدن می دهند و برای افراد لاغر و حتی چاق انتخاب خوبی می باشند.

شلوارهای طرح دار، پاهای شما را کوتاه تر نشان می دهد و می تواند انتخاب خوبی برای افراد قد بلند باشد، شلوار های برمودا و کوتاه نیز شما را کوتاه تر و زیباتر نشان می دهند.

لباس هایی با خطوط افقی

از لباس هایی با  راه های افقی و یا لباس هایی که طرح های افقی دارند استفاده کنید این لباس ها بسیار مناسب افراد لاغر می باشند.اصلا سراغ لباس هایی با طرح های عمودی نروید . این لباس ها افراد لاغر را بسیار باریک تر نشان می دهد، پس اصلا انتخاب مناسبی برای افراد لاغر نیست .

رنگ لباس

همیشه سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید . لباس هایی با رنگ مشکی و یا تیره شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد.

کمربندهای پهن

استفاده از کمربند های پهن ممنوع می باشد . کمربندهای پهن شما را لاغرتر و باریکتر نشان می دهد . پس اگر تمایل داشتید همراه لباستان از کمربند استفاده کنید، حتما از یک کمربند باریک و کمی شل و آویزان استفاده کنید.

زیور آلات

با استفاده از گردن بندهای بلند و گوشواره های بزرگ و گرد نیز می توانید لاغری خود را تا حدودی پوشش دهید.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.