تبیان، دستیار زندگی
کتاب «آموزش احکام ویژه دختران» نوشته حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به چاپ پنجاه و پنجم رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احکام را به زبان آسان بیاموزید

کتاب «آموزش احکام ویژه دختران» نوشته حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به چاپ پنجاه و پنجم رسید.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

کتاب «آموزش احکام ویژه دختران» نوشته حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده توسط انتشارات دلیل ما به چاپ پنجاه و پنجم رسید.

در معرفی این کتاب آمده است:

دستیابی به رشد و کمال و پرواز در آسمان رستگاری و سعادت، تنها در پرتو علم و عمل به دستورات و رهنمودهای اسلام عزیز و حرکت بر صراط روشن آیین محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) امکان پذیر است. اسلام دینی کامل، صالح و به هم پیوسته است و روح عطشناک جوان برای یافتن پاسخ به پرسش‌هایش همواره در پی مرجعی قابل اعتماد است.

آنچه امروزه به نام «رساله توضیح المسائل» از مراجع تقلید در دسترس مردم قرار می‌گیرد، از ثمرات رنج و تلاش‌های فراوان ایشان است؛ و از آنجا که برای مطالعه و مراجعه عموم و بیش از پنجاه سال پیش (از لحاظ نثر) نگاشته شده تغییر چندانی در شیوه نگارش آن داده نشده است. لذا نسل جوان نمی‌تواند با لغات مشکل و نامانوس و عبارت‌های پیچیده آن رساله‌ها ارتباط برقرار کند.

برای رفع نیاز نسل امروز و برای پاسخگویی به بخشی از سؤالات جوانان در باب مسائل فقهی و احکام و عبادات، کتاب «آموزش احکام ویژه دختران» تدوین شده که دختران را در راه استفاده بهتر از رساله‌های عملیه کمک می‌کند و در عین حال امکان شناخت نظر مراجع بزرگ تقلید را برای مقلدان آنان فراهم می‌آورد.

این کتاب پس از بیست سال چاپ و انتشار جایگاه مناسبی در میان علاقمندان یافته است و با توجه به نثر روان و تقسیم بندی درسی در 47 عنوان، جذابیت بسیاری برای استادان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

کتاب «آموزش احکام ویژه دختران» در 228 صفحه با قیمت 12هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است. برای تهیه کتاب می‌توانید با شماره تلفن‌های 02537744988 – 02537733413 تماس بگیرید.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .