تبیان، دستیار زندگی
د گروه فعالیت‌های قرآنی: كارگاه آموزشی مهارت‌های تفسیر، ویژه طلاب مرد حوزه علمیه قم، از اواخر آبان‌ماه، با شعار «زبان گویای معارف قرآن» درستاد تفسیر قرآن قم در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، حجت‌ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در یك كارگاه آموزشی در قم روش‌های بیان علمی و جذاب آموزه‌های قرآنی به طلاب ارائه می‌شود


گروه فعالیت‌های قرآنی: كارگاه آموزشی مهارت‌های تفسیر، ویژه طلاب مرد حوزه علمیه قم، از اواخر آبان‌ماه، با شعار «زبان گویای معارف قرآن» درستاد تفسیر قرآن قم در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین «اصغر قرائتی» رئیس ستاد تفسیر قرآن قم با اعلام این خبر، تصریح كرد: این كارگاه آموزشی با هدف آموزش عملی مهارت‌های تفسیر، از اواخر آبان ماه ویژه طلبه‌های مرد حوزه علمیه قم برپا شده است و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
وی از تحصیلات سطح سه حوزوی به عنوان تنها شرط حضور طلبه‌‌های مرد در این كارگاه آموزشی نام برد و گفت: این دوره كارورزی اولین دوره آموزش عملی در زمینه مهارت تفسیر است كه در طی آن، طلبه‌ها با روش‌های بیان علمی و جذاب آموزه‌های قرآنی در قالب تفسیر آشنا می‌شوند.
قرائتی افزود: كلاس‌های این كارگاه آموزشی به صورت پنج جلسه دو ساعته در طول هفته در ساختمان مركزی ستاد تفسیر قرآن قم در حال برگزاری است.
وی همچنین یادآور شد: آزمون پایانی این دوره آموزشی به صورت عملی خواهد بود و طلبه‌ها باید در قالب سخنرانی یا خطابه به تفسیر موضوع خاصی از قرآن بپردازند و این افراد در صورت قبولی، گواهی معتبر از ستاد تفسیر قرآن دریافت خواهند كرد.