تبیان، دستیار زندگی
.  دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت در دیدار با حضرت آیت الله العظمی شیخ میرزا جواد تبریزى، از مراجع تقلید   بر نقش مرجعیت در جهان اسلام تأكید كرد و گفت: روحانیت  كویت در دفاع از اهل بیت (ع) ، راه مرج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا آن هنگام كه توان دارید از مذهب و مکتب اهل بیت عصمت وطهارت (ع) و شیعه در كویت دفاع كنید.

دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت در دیدار با حضرت آیت الله العظمی شیخ میرزا جواد تبریزى، از مراجع تقلید   بر نقش مرجعیت در جهان اسلام تأكید كرد و گفت: روحانیت  كویت در دفاع از اهل بیت (ع) ، راه مرجعیت را ادامه مى‌دهد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، علامه سید محمد باقر مهرى، در دیدار با حضرت آیت الله شیخ جواد تبریزى، گفت: روحانیون شیعه كویتی در زمنیه‌هاى گوناگون فرهنگی و سیاسی فعالیت مى‌كنند و تاكنون در دفاع از مكتب اهل بیت (ع) و حقوق شیعیان در كویت موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند.
وی با اشاره به نقش مرجعیت در جهان اسلام گفت: مرجعیت شیعه حضور موثری در جهان اسلام دارد و الهام بخش مسائل گوناگونى است.
علامه مهری با مخاطب قرار دادن آیت الله شیخ جواد تبریزى افزود: دفاع شما از اهل بیت (ع) و مذهب آنان سرمشق روحانیان شیعه كویت در فعالیت‌های تبلیغی ایشان است.
در همین حال آیت الله میرزا جواد تبریزى پس از استماع گزارش دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت، با ابراز تشكر از تلاش‌هاى خستگى ناپذیر وی در دفاع از اهل بیت (ع) و شیعه در كویت گفتند: تا آن هنگام كه توان دارید از مذهب اهل بیت (ع) و شیعه در كویت دفاع كنید.