تبیان، دستیار زندگی
با روی کار آمدن ترامپ، میلیون ها تن در سراسر جهان و نیز در داخل آمریکا علیه رییس جمهوری جدید آمریکا دست به راهپیمایی اعتراضی زدند؛ اقدامی که یکی از بی سابقه ترین مخالفت های جهانی با یک رئیس جمهور در آمریکا محسوب می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه تظاهرات جهانی علیه ترامپ

با روی کار آمدن ترامپ، میلیون‌ها تن در سراسر جهان و نیز در داخل آمریکا علیه رییس جمهوری جدید آمریکا دست به راهپیمایی اعتراضی زدند؛ اقدامی که یکی از بی‌سابقه ترین مخالفت‌های جهانی با یک رئیس جمهور در آمریکا محسوب می‌شود.

بخش سیاست تبیان
تظاهرات ترامپ

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته سازمان دهندگان تظاهرات‌های ضد ترامپ در انگلیس که با حضور هزاران معترض در لندن برگزار شد، 670 تظاهرات در سراسر جهان علیه رئیس جمهور جدید آمریکا برگزار شده و یا به زودی برگزار می‌شود.

در شهرهای اروپایی که تظاهرات زنان علیه ترامپ بسیار مشهودتر بود، معترضان در برلین، پاریس، رم، وین، ژنو و آمستردام به خیابان‌ها آمدند و علیه ترامپ شعار دادند.

در لندن زنان معترض با در دست داشتن پلاکارت‌هایی که رویشان شعارهای مختلفی علیه ترامپ نوشته شده بود، در مقابل سفارت آمریکا تجمع کردند. بسیاری از بازیگران و هنرمندان مطرح جهان در راهپیمایی‌های اعتراضی علیه ترامپ شرکت داشتند.

در قاره آفریقا نیز صدها معترض در کاروآ در نایروبی با در دست داشتن پلاکارت‌هایی شعارهای ضد آمریکایی سر دادند.

در سیدنی استرالیا نیز 3000 تن اعم از زنان و مردان در هاید پارک گردهم آمدند تا مراتب اعتراض خود را علیه ترامپ بعنوان چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا نشان دهند.

در نیوزلند نیز 2000 معترض در تظاهرات مشابهی شرکت کردند و سیاست‌های ترامپ را زیر سوال بردند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .