تبیان، دستیار زندگی
د رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر نقش و جایگاه رایزنان فرهنگی در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی - اسلامی از اعطای این مسئولیت به شخصیتهای برجسته تر خبر داد . حجت الاسلام محمود محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ وارت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئولیت نمایندگی های فرهنگی در خارج از کشور به شخصیتهای برجسته تری سپرده می شود

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر نقش و جایگاه رایزنان فرهنگی در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی - اسلامی از اعطای این مسئولیت به شخصیتهای برجسته تر خبر داد .

حجت الاسلام محمود محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی تصریح کرد: رایزنان فرهنگی در معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی و همچنین ارتقاء معرفت دینی در خارج از کشور نقش بسیار ارزنده ای دارند و به همین دلیل نیز انتخاب افرادی شایسته، کارآمد و توانمند به عنوان رایزن فرهنگی امری ضروری است .

وی با اعلام اینکه تلاش می شود تا از این پس افراد شایسته تری بعنوان رایزن فرهنگی انتخاب و فعال شوند شخصیت های فرهنگی برجسته تری برای تصدی مسئولیت رایزنی های فرهنگی کشور انتخاب خواهند شد .

حجت الاسلام محمدی عراقی که در حاشیه دیدار خود با دست اندرکاران همایش سلمان فارسی در شهر خوراسگان اصفهان به سر می برد در آستانه سفر یادآورشد: در گذشته بعضی افرادی که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعنوان افراد شایسته و رایزن انتخاب می کرد، با مراحل اجرایی اعزم طولانی مدتی مواجه می شدند و همین امر انتصابها و فعالیتها را با مشکل مواجه می کرد که امید است از این پس مشکلات این چنینی نداشته و انتصابها با دقت نظر و سرعت لازم انجام شود .

رئیس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی در پاسخ این سؤال  که آیا تاکنون اقدام عملی در این زمینه صورت گرفته است یا نه، گفت: گفتگوهایی شده و پیشنهادهایی در این زمینه داشته ایم، پاسخهای بهتری نیزگرفته ایم که بسیار امیدوار کننده است .