تبیان، دستیار زندگی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت:دستگاه قضایی به بخش تولید و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در استان کمک خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستگاه قضا به تولید و اشتغال کمک می کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت:دستگاه قضایی به بخش تولید و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در استان کمک خواهد کرد.

بخش حقوق تبیان

حاجی رضا شاکرمی
حاجی رضا شاکرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نظر آباد افزود:در همین زمینه شعب ویژه ای برای رسیدگی به اختلافات بخش تولید و صنعت اختصاص داده ایم و اتاق داوری نیز فعال شده است.

وی اضافه کرد:با فعال کردن اتاق داوری در بخش تولید دیگر نیازی نیست به محاکم بیایند و رسیدگی کم هزینه و تخصصی تر خواهد بود و گره هایی که در سرمایه گذاری ایجاد می شود برطرف خواهد شد.

شاکرمی با اشاره به اینکه پرونده رسوبی در کمیته حمایت قضایی از صنعت در دادگستری البرز وجود ندارد اظهار داشت:عمده پرونده های ما در این حوزه بیشتر مطالبات کارگری است.

شاکرمی با اشاره به اینکه پرونده رسوبی در کمیته حمایت قضایی از صنعت در دادگستری البرز وجود ندارد اظهار داشت:عمده پرونده های ما در این حوزه بیشتر مطالبات کارگری است. وی ادامه داد:بر اساس وظیفه ای که بر عهده دادگستری است وتلاش برتحقق مطالبات مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب البرز گفت:برای وصول مطالبات مردم سعی می کنیم از تولید و محصولات این وصول را انجام دهیم و ماشین آلات را توقیف نمی کنیم تا روند تولید ادامه یابد.

شاکرمی افزود:برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری سعی می کند تا هر جایی که سرمایه گذاران و بخش تولید ما با گره و یا مشکلی مواجه شدند آنها را حل کند.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .