تبیان، دستیار زندگی
نز   طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه (ع) قم با انتشار بیانیه‌ای‌ با تأكید بر حمایت از فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، بازگشایی هر چه سریع‌تر سایت نطنز را در آستانه نشست نوامبر شورای حكام خواستار شدند. به گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنجیره انسانی در نطنز

طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه (ع) قم با انتشار بیانیه‌ای‌ با تأكید بر حمایت از فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، بازگشایی هر چه سریع‌تر سایت نطنز را در آستانه نشست نوامبر شورای حكام خواستار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسا، طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم امروز در بیانیه خود از عموم مردم ایران دعوت كرده‌اند تا همراه با دانشجویان و طلاب در روز بیست و هفتم آبان‌ماه حلقه انسانی در نطنز تشكیل دهند.
در این اطلاعیه آمده است: در پی باج‌خواهی، طمع‌ورزی و زیاده‌خواهی كشورهای اروپایی نسبت به پرونده هسته‌ای ایران و در آستانه نشست نوامبر شورای حكام، ما طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم ضمن حمایت قاطع از مواضع اصولی و انقلابی مسئولین نظام مخصوصاً ریاست محترم جمهور جناب آقای دكتر احمدی نژاد، خواستار بازگشایی هر چه سریع‌تر سایت هسته‌ای نطنز بوده و همراه و همگام با دانشجویان بسیجی در روز جمعه 27 آبان 1384 ساعت 14:30 در سایت هسته‌ای نطنز حلقه انسانی تشكیل خواهیم داد.
بسیجیان طلبه حوزه علمیه قم در پایان از عموم مردم متدین و غیور ایران اسلامی مخصوصاً روحانیون، طلاب و دانشجویان دعوت كرده‌اند كه بار دیگر خروش انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند.