تبیان، دستیار زندگی
شد  دومین نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی اصفهان با پیام حضرت آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان آغاز به كار كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ،متن پیام ایشان بدین شرح است: بسم الله الرحم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی اصفهان افتتاح شد

دومین نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی اصفهان با پیام حضرت آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ،متن پیام ایشان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند سبحان را سپاس می گوییم که دومین نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان به همت جمعی از ارادتمندان به آستان قرآن برگزار می گردد .
برپاییاین نمایشگاه در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن و ماه اُنس با قرآن ومعارف قرآنی است ،مناسبت و فرصت بزرگی است تا از این طریق ، عموم مومنین وبالاخص نسل عزیز جوان از زلال جاری این فیض عظیم جان های تشنه خود را بهرهمند سازند و معرفتی نو و جدید در زندگی پیش رو را تجربه کنند .
اگرنمایشگاه قرآن کریم به سوی این هدف بزرگ گامی هرچند کوچک بردارد و بازدیدکنندگان را به چنین افتخاری نائل آورد باید گفت به توفیقی بزرگ دست یافتهاست .
همانگونه که به قرآن کریم نباید در مرحله قرائت بسنده کرد و ازآن مرحله به تلاوت و سپس به تدبر باید راه یافت ،در دیگر درجات و مراحلنیز همین گونه است .
قرآن و معارف قرآنی نباید در مرحله درس ونمایش وتصویر باقی بماند . در قرآن کریم نیز آیات و معارف الهی از مرحله اجمالحرکت می کند وبه مرحله تفضیل می رسد و سپس به مرحله تمثیل و پس از آن بهمرحله تعٌین ودر نهایت تصریح می فرماید (قل انظروافی ملکوت السماواتوالارض )که این مرحله اختصاص به اولیا الهی دارد و کسانی که تمام وجودشاناز قرآن و معارف قرآنی سیراب گشته است .
ضمن تشکراز همه متصدیان ایننمایشگاه و تاکید بر برگزاری هرچه بهتر آن درهر سال امید است توفیق دستیابی به این مراحل را داشته باشیم .
حسین المظاهری 15 رمضان المبارک 1426