تبیان، دستیار زندگی
ست  جمعی از پرسنل و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم   با حضرت  آیت ا لله جوادی آملی در محل مدرسه معظم له دیدار كردند . به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان  دراین دیدار آیت الله جوادی آم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تربیت مدیران مسئولیت پذیر وظیفه اصلی سازمان تبلیغات است

جمعی از پرسنل و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم   با حضرت  آیت ا لله جوادی آملی در محل مدرسه معظم له دیدار كردند .
به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان  دراین دیدار آیت الله جوادی آملی با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات در نظام اسلامی و نقش و معرفی بخش های مختلف آن درکارآمدی نظام اظهار داشت:برای کارآمدی نظام باید سازمان تبلیغات افرادی لایق و متعهد پرورش و تربیت کند و تربیت مدیرانی لایق وشایسته برای پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی وظیفه سازمان تبلیغات است.
این افراد که درد دین داشته و دلسوز نظام هستند، به عنوان مدیرانی متعهد به کارآمدی نظام کمک می کنند و همچنین درمسوولان فعلی ، نفوذ دینی و معنویایجاد کنند.
وی با اشاره به حضور سازمان تبلیغات درادارات و نهادهای مختلف، تصریح کرد: باید این حضور به گونه ای باشد که ادارات و نهادها،دینی باشد تا دیگر مسائلی ازقبیل رانت خواری، رشوه و اخلاقی وجود نداشته باشد.
آیت الله جوادی آملی، یکی از شیوه های موثر تبلیغ را نفوذ تبلیغ در دلها عنوان کرد و افزود: یکی از راههای نفوذ کلام در دلها این است کهآن حرف از دل برخیزد و قول وعمل مبلغ نیز یکسان باشد . اگر اینگونه باشد،مبلغ به نوعی وارث انبیا محسوب می شود.
این مدرس حوزه در بخشی دیگری ازسخنان خویش به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و گفت: این سرزمین به وسیله خون شهدا طیب و طاهر شد و ثمره زمین طاهر میوه طیب که همان مردان الهی هستند می باشد و این مردان الهی با قبول مسئولیت ها درادارات و نهادها،ریشه برخی مفاسد را خواهند خشکاند.
وی درپایان توصیه کرد: ذهن خویش رابا چیزهای باطل مانند داستان داستان و افسانه و طنزو امثال این، پرنکنیدبلکه به دنبال علم و دانش باشید، علمی که قابل انتقال به دیگران و قابل ارائه در محافل علمی باشد.