گی كانون نویسندگان فضلای قمی حوزه علمیه قم هفتمین دوره كلاس‌های فن نویسندگی را برگزار می‌كند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، مهدوی مسئول برگزاری كلاس‌های فن نویسندگی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور آشنایی هر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفتمین دوره كلاس‌های فن نویسندگی

كانون نویسندگان فضلای قمی حوزه علمیه قم هفتمین دوره كلاس‌های فن نویسندگی را برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، مهدوی مسئول برگزاری كلاس‌های فن نویسندگی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر طلاب به فن نویسندگی و بالارفتن سطح كیفی نگارش آنها این كانون تاكنون اقدام به برگزاری شش دوره آموزشی نموده است و هفتمین دوره آن از نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری برپا می‌شود.
وی شركت عموم اقشار جامعه و بانوان را در این دوره آموزشی آزاد اعلام كرد و گفت: در دوره‌های گذشته تنها طلاب پذیرش می‌شدند، ولی برای هفتمین دوره شركت عموم آزاد اعلام شده است.
مسئول برگزاری كلاس‌های فن نویسندگی كانون نویسندگان فضلای قمی حوزه علمیه قم افزود: در هفتمین دوره آموزشیاین كانون، كلاس‌های نویسندگی، فیلم‌نامه نویسی، روش تحقیق، ویرایش، داستان نویسی، روزنامه نگاری، نمایه سازی و تصحیح انتقادی متون برقرار می‌باشد.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای نام‌نویسی همه روزه از ساعت 15 تا 18 به مجتمع فرهنگی طلوع مهر واقع در خیابان دورشهر قم، نبش فلكه رسالت مراجعه نمایند.