تبیان، دستیار زندگی
در این بازی سعی شده تا به وسیله قرار دادن صورت مساله ها و جمع اعداد ٣ رقمی بزرگ میزان هوش دانش آموزان را سنجید. دانش آموزان برای حل مسئل داده شده نیاز به یک کاغذ و خورکار دارند تا در ابتداجواب را بر روی چرک نویس نوشته سپس جواب دهند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمع چند رقمی

جمع چند رقمی

یکی از مباحث شیرین درس ریاضیات که دانش آموزان برای فهم آن نیاز به تمرین و تکرار فراوان داردند مبحث جمع اعداد می باشد این مبحث برای آنکه بهتر و قابل فهم تر برتی دانش آموزان باشد باید بسیار با صبر و حصوله تمرین شوند. در این قسمت ما برای شما دانش آموزان عزیز یک بازی جذاب و مهیج و سرگرم کننده قرار داده ایم تا به وسیله انجام این بازی بتوانند در این مبحث توانایی لازم را به دست آورند.

در این بازی سعی شده تا به وسیله قرار دادن صورت مساله ها و جمع اعداد ٣ رقمی بزرگ میزان هوش دانش آموزان را سنجید. دانش آموزان برای حل مسئل داده شده نیاز به یک کاغذ و خورکار دارند تا در ابتداجواب را بر روی چرک نویس نوشته سپس جواب دهند

قوانین بازی به این صورت است که در این بازی در هنگام ورود شما یک صفحه مشاهده می کنید که در آن تعدادی ابر رنگی وجود دارد که هر کدام نمونه هایی از سوالات داده شده را نشان می دهند. در قسمت مرکزی بازی شما یک دکمه مشاهده می کنید که با کلمه start مشخص شده است.بهد از کلیک کردن بر روی کلمه start نقطه چین قرمز در همان قسمت برای شما مشخص می شود.

شما باید توسط کیبورد نام خود را در این قسمت وارد کنید و مجددا بر روی کلمه start کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی  کلمه start وارد صفحه اصلی بازی می شوید. در ای قسمت از شما یک سوال پرسیده می شود که درون یک مستطیل سبز وجود دارد. که عددی که جواب شماست در آن قسمت نوشته شده است. در قسمت پایین نیز به ترتیب تعدادی جواب وجود دارد. شما بایر حساب کنید کدام یک از صورت مساله های زیر برای جواب داده شده مناسب هستند. در صورتی که جواب شما درست باشد یک صفحه جدید باز می شود که با نوشته سبز علامت correct برای شما نشان داده می شود و در اگر جواب غلط باشد جواب thats not right نمایش داده می شود.

برای دانلود فایل آموزشی ایجا کلیک کنید.

مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت