تبیان، دستیار زندگی
شد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.  سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد .

این نمایشگاه از دوشنبه 18 ماه مهر تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 10صبح تا ساعت 10شب در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت . لازم به ذکر است که این نمایشگاه از ساعت 17 تا 18:30 نعطیل خواهد بود .

در این نمایشگاه 9 هزار عنوان از آثار و فعالیتهای قرآنی در فضایی به مساحت 30هزار متر مربع  به نمایش عموم گذاشته خواهند شد .

در بخش مکتوب سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  210 ناشر قرآنی شرکت دارند که بیش از 10 هزار و 800 عنوان کتاب در زمینه علوم قرآنی و مباحث دینی  را عرضه خواهند کرد  .

در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن 21 کشور و 25 میهمان خارجی حضور دارند. لازم به ذکر است که این بخش از نمایشگاه روز یکشنبه 24 مهر ماه افتتاح خواهد شد .

این نمایشگاه تا سال گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شد اما به دلیل گستردگی نمایشگاه ، محل برگزاری آن به مصلای امام خمینی (ره) در تهران منتقل شده است.