تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همراه عزت الله مهرآوران - هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون - به عیادت استاد «علی رضا» پیشکسوت نقاشی در شهرستان شهریار رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عیادت از یک پیشکسوت حوزه نقاشی

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همراه عزت‌الله مهرآوران - هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون - به عیادت استاد «علی رضا» پیشکسوت نقاشی در شهرستان شهریار رفت.

بخش هنری تبیان
استاد علی رضا

سیدعباس عظیمی - مدیرعامل و عزت‌الله مهرآوران از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت همراه تنی چند از مدیران این موسسه برای عیادت از استاد علی رضا، پیشکسوت نقاشی که از چند روز قبل به علت عفونت ریوی راهی بیمارستان نور واقع در شهرستان شهریار شده بود، عازم این شهر شدند.

عظیمی در ابتدای این دیدار، پیام سلامتی و آرزوی بهبودی سیدرضا صالحی امیری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - را به این هنرمند ابلاغ کرد.

او با یادآوری خاطراتی از حضور استاد رضا در جشن‌های تولد پیشکسوتان و سایر برنامه‌ها، اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد بهبودی ایشان و حضورشان در جمع سایر هنرمندان باشند.

وی همچنین از حضور مستمر و دلگرم‌کننده عزت‌الله مهرآوران در این دیدارها با وجود مشغله فراوان، بخصوص بازی او در سریال لیسانسه‌ها قدردانی کرد.

استاد علی رضا نیز با اظهار تشکر از محبت وزیر ارشاد، تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت را برای پیشکسوتان یک رخداد ممتاز قلمداد کرد و گفت: به‌جز این چند سالی که موسسه راه افتاده، حتی یک تلفن برای احوال‌پرسی نشده است و کسی احوالی از امثال من نمی گرفت، چه برسد که هر لحظه و به هر بهانه‌ای در منزل، در بیمارستان، در جشن‌ها در سفرهای گروهی یا ساخت فیلم از زندگی‌ام، حمایت از برگزاری نمایشگاه آثارم و بسیاری از موارد، در این دو یا سه سال احساس آرامش و امنیت ذهنی دارم و خدا را برای این اتفاق خوب شاکرم.

وی افزود: آنچه از انسان باقی می‌ماند، تنها یاد و نام است و خاطراتش که اگر نیک باشد، ارزشمند است.

عظیمی در پایان، ضمن گفت‌وگو با همسر استاد و همچنین مسئولان بیمارستان فوق تخصصی نور در شهریار، از همکاری و توجه کادر درمانی و پزشکی قدردانی کرد.

استاد علی رضا متولد فروردین ۱۳۱۲ در تهران، پیشکسوت هنرهای تجسمی رشته نقاشی، عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت و دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


منبع:روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت