تبیان، دستیار زندگی
ست حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌‌ی علمیه قم، با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله العظمی صافی در مشهد مقدس با ایشان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار حضرت آیت الله العظمی صافی، با تاکید بر اهمیت نقش حوزه‌ی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه علمیه قم پایگاه نشر معارف اهلبیت به تمام عالم است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌‌ی علمیه قم، با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله العظمی صافی در مشهد مقدس با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله العظمی صافی، با تاکید بر اهمیت نقش حوزه‌ی علمیه قم فرمودند: امروز حوزه‌ی علمیه قم پایگاه نشر معارف اهل بیت علیهم ‌السلام به تمام جهان شده است و باید برای نشر روز افزون این معارف، به روز شدن حوزه علمیه‌ی قم، آشنایی بیشتر طلاب با مسائل عقیدتی روز و ارتباط حوزه با تمام دنیا برنامه‌های ویژه‌ای تهیه و تدوین کرد.

معظم له، از مدیریت و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در پیشبرد اهداف حوزه‌ی علمیه قم قدردانی کردند. حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری طی سخنان کوتاهی گزارشی از روند برنامه‌های کاری حوزه علمیه قم را ارائه داده و نظرات مراجع عظام را در رسیدن به اهداف عالیه‌ی حوزه‌ی علمیه قم راهگشا دانست.