تبیان، دستیار زندگی
ست  مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با طلاب و فضلای نجف اشرف با اعلام حمایت همه جانبه حوزه قم از حوزه علمیه گفت:حضور حضرت آیت الله العظمی  سیستانی در راس حوزه علمیه نجف را موجب شكل گیری دور جدیدی از حیات این حوزه اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرجعیت شیعه شكل دهنده دور جدیدی از حیات حوزه نجف است

مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با طلاب و فضلای نجف اشرف با اعلام حمایت همه جانبه حوزه قم از حوزه علمیه گفت:حضور حضرت آیت الله العظمی  سیستانی در راس حوزه علمیه نجف را موجب شكل گیری دور جدیدی از حیات این حوزه است.

مدیر حوزه علمیه قم با تاكید بر بهره برداری از فرصت ها تصریح كرد: اكنون كه خداوند نصرت خود را شامل حال ملت شما كرده است بر شماست كه با مغتنم شمردن این فرصت زمینه رشد و پیشرفت همه جانبه حوزه هزار ساله نجف را فراهم آورید.
وی حضور حضرت آیت الله العظمی سیستانی در راس حوزه علمیه نجف را موجب شكل گیری دور جدیدی از حیات این حوزه خواند و افزود: موضوع گیری‌های شایسته و به موقع این مرجع عالیقدر توانست نیروهای اشغالگر را با شكستی سنگین مواجه سازد و معادلات سیاسی و نظامی آنان را نقش بر آب كند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با اعلام حمایت همه جانبه حوزه قم از حوزه علمیه نجف خطاب به طلاب و فضلای حاضر گفت: مطمئن باشید حوزه علمیه قم با تمام تجربیات و امكانات در كنار شما خواهد بود تا ان شاءالله آینده ای درخشان تر از گذشته را برای حوزه كهن نجف رقم بزنید.
مدیر حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به ترفندها و سیاست های استعماری آمریكا در منطقه، جنایت ها و قتل عام مردم مظلوم عراق را به شدت محكوم كرد و ضمن اظهار همدردی حوزه علمیه، مراجع معظم و علمای قم با علمای اعلام و ملت شریف عراق، همبستگی بیش از پیش شیعه و سنی و دیگر اقوام عراقی برای مقابله با توطئه های دشمنان و برقراری امنیت پایدار در كشور عراق را خواستار شد.رسا