تبیان، دستیار زندگی
یت  ـ هفتمین دوره گفتمان مهدویت، امسال با عنوان «كرامت مهدویت» برگزار می‌شود. مؤسسه فرهنگی انتظار نور وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هفتمین دوره گفتمان علمی، پژوهشی مهدویت را با محور «كرامت مهدوی» د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفتمین دوره گفتمان مهدویت

ـ هفتمین دوره گفتمان مهدویت، امسال با عنوان «كرامت مهدویت» برگزار می‌شود.

مؤسسه فرهنگی انتظار نور وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هفتمین دوره گفتمان علمی، پژوهشی مهدویت را با محور «كرامت مهدوی» در ایام ولادت امام زمان ـ عج ـ برگزار می‌كند.
این مؤسسه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از پژوهشگران و فرزانگان برای ارسال مقاله آورده است: مؤسسه فرهنگی انتظار نور وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هفتمین گفتمان علمی، پژوهشی مهدویت را با محور «كرامت مهدوی» در ایام میلاد مسعود منجی عالم بشریت، آن الگوی كامل كرامت بشری، برگزار می‌نماید.
بر اساس این گزارش محور‌های اصلی فراخوان این مؤسسه در سه عنوان « كرامت مهدوی، مبانی و مفاهیم»، «مهدویت و كرامت‌های انسانی» و « مهدویت و كرامت اجتماعی و سیاسی» گنجانده شده است.
بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش مهلت ارسال آثار تا سی مرداد ماه سال جاری است و كمیته علمی دبیرخانه گفتمان آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه مندان در رابطه با موضوعات اعلام شده می‌باشد.
نشانی دبیرخانه گفتمان مهدویت، قم صندوق پستی 3978 – 37185 و شماره تماس 6625226 - 0251
و نشانی پایگاه اطلاع رسانی آن: www.Monjee.com و پست الكترونیكی: monjee@monjee.org می‌باشد.رسا