تبیان، دستیار زندگی
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از برگزاری جلسه ی بررسی وب سایت اداره کل تبلیغات اسلامی و تبیان در ارومیه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ارومیه برگزار شد:

جلسه بررسی وب سایت اداره کل تبلیغات اسلامی و تبیان

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از برگزاری جلسه ی بررسی وب سایت اداره کل تبلیغات اسلامی و تبیان در ارومیه خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

جلسه بررسی وب سایت اداره کل تبلیغات اسلامی و تبیان ارومیه

به گزارش روابط عموی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، ارشد نژاد رجب، روز پنجشنبه نهم دیماه سال جاری با اعلام این خبر افزود: این جلسه به منظور راه اندازی وب سایت تبلیغات اسلامی استان و بررسی مشکلات پیش رو، همچنین پوشش نقطه ضعف های این سایت، باحضور حجت‌الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل، رضا رمضانی پور معاون اداری و مالی، حجت‌الاسلام یعقوب دیلمقانی معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان تبلیغات اسلامی استان، در محل سالن جلسات این اداره ی کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام داداش زاده در این جلسه ضمن گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی بیان داشت: در جهان امروز ارتباطات و نقل و انتقال اطلاعات با شیوه های نوین حرف اول را می زند که در این بین سازمان تبلیغات اسلامی نیز از این قائده مستثنی نبوده و همواره در جهت پیشرفت و روش های نوین ارتباطی پیش قدم است.

وی ادامه داد: با توجه به گستره ارتباطی و فضای مجازی، تبلیغات اسلامی استان نیز با راه اندازی وب سایت دفتر استان و تبیان، تلاش دارد علاوه بر درج اطلاعات درخصوص بخش های مختلف این اداره کل، دارای ارتباط مردمی بوده، همچنین ثبت نام مداحان در سامانه طوبی، ارائه نتایج امتحانات، ارتباط با دارالقرآن و بخش های دیگر کاملاً بصورت غیرحضوری انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام دیلمقانی نیز در ادامه بر ضرورت راه اندازی وب سایت تبلیغات اسلامی استان تاکید و اظهارداشت: راه اندازی این وب سایت از اولویت های کاری و شاخص اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر مبنای استاندارد های لازم و موجود در جهت ارتقای سطح ارتباطی با مراجعه کنندگان است.

سعید طالب پور کارشناس انفورماتیک تبلیغات اسلامی استان نیز در پایان ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با شیوه ی راه اندازی وب سایت، مطالبی در مورد تولید محتوا منطبق با معیارها و استاندارد های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد.