تبیان، دستیار زندگی
استقبال گسترده قدمهایم استوارتر شد آذربایجان را روز به روز تقویت خواهم كرد علی پروین گفت: استقبال مردم از دیدار تیم فوتبال آذربایجان تصمیم من را برای پیگیری فعالیت جدیدم راسخ تر نموده است. وی در گفت و گو یی تصریح كرد: حضور چن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین:

با این استقبال گسترده قدمهایم استوارتر شد

آذربایجان را روز به روز تقویت خواهم كرد


علی پروین گفت: استقبال مردم از دیدار تیم فوتبال آذربایجان تصمیم من را برای پیگیری فعالیت جدیدم راسخ تر نموده است.

وی در گفت و گو یی تصریح كرد: حضور چند هزار تماشاگر برای تماشای یك بازی زیرگروه ، نشان دهنده برقراری ارتباط عاطفی میان من وهواداران است. ارزش این اعتماد وارتباط به حدی است كه پس از پایان دیدار تیم جدیدم برابر پرسپولیس زنجان تصمیم گرفتم ، سند مالكیت باشگاهم را از حالت شخصی خارج كرده و به نام مردم و هواداران كنم.

پروین با بیان این كه تشویق های مكرر هواداران پیروزی وی را بر آن داشته تا در جهت تقویت مجموعه جدید برآید گفت: علی اصغر مدیر روستا - میرزا استواری- شاهرودی- مهدوی كیا و چند چهره شناخته شده دیگر به زودی به تیم جدید من خواهند پیوست.

پروین كه طی دو دهه گذشته بیشترین مسوولیت و موفقیت را در تیم پرسپولیس داشته همچنین تصریح كرد: باز هم می گویم آنچه كه به نام پرسپولیس عنوان می شود مبارك خود آقایان باشد. سوال من این است كه تا كنون سابقه داشته كه برای یك بازی زیر گروه بیش از10 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید؟ آینده همه چیز را روشن خواهد كرد. مردم به ما اعتماد دارند و ارتباطشان با ما از سر عشق و علاقه است.

علی پروین با اشاره به تساوی تیم های آذربایجان و پرسپولیس و همچنین مصدومیت داود فنایی در جریان بازی گفت: این تیم تقویت می شود و به جایگاه واقعی خود خواهد رسید. فنایی هم به زودی تمرینات جدی خود را آغاز خواهد كرد.

پروین مشكلات ترافیكی به وجود آمده پس از بازی اخیر تیمش را مورد اشاره قرار داد و تصریح كرد: به هر حال این تیم ، مردمی است و طرفدار دارد.

البته برای ما مهم ترین نكته حفظ آرامش از سوی هواداران است. بر این اساس اطمینان داشته باشید كه علیرغم استقبال گسترده هواداران مشكل خاصی پیش نخواهد آمد.