تبیان، دستیار زندگی
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم با حضور نویسندگان، هنرمندان، ناشران، پژوهشگران و صاحبنظران حوزه علوم قرآنی ایران و سایر كشورهای خارجی از پنجم ماه مبارك رمضان در تهران و همزمان در 114 شهرستان كشور برگزار می‌شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم مهرماه در

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم با حضور نویسندگان، هنرمندان، ناشران، پژوهشگران و صاحبنظران حوزه علوم قرآنی ایران و سایر كشورهای خارجی از پنجم ماه مبارك رمضان در تهران و همزمان در 114 شهرستان كشور برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن امسال شامل بخشهای آثار مكتوب، هنری، كودك و نوجوان، خادمان قرآن كریم، بین‌الملل، رایانه‌ای، جوانان، بانوان، دانشجویی، صوتی و تصویری و ناشران قرآنی است.
همچنین به همت معاونت امور فرهنگی و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و عرضه آخرین دستاوردهای مكتوب و رسانه‌ای آثار قرآنی 114 نمایشگاه قرآن در 114 شهرستان كشور همزمان با تهران برگزار خواهد شد.
امسال نیز همچون دوره‌های گذشته با هدف معرفی فعالیت‌ها و آثار فرهنگی – هنری قرآنی و تعامل بین مراكز و نهادهای دینی كشورهای خارجی نمایشگاهی از آثار و محصولات قرآنی هنرمندان برجسته ایران در كشورهای خارجی همزمان با ایام ماه مبارك رمضان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برپا می‌شود.
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم از اواسط سال جاری در تهران و دیگر استانهای كشور میزبان علاقمندان و دوستداران این كتاب آسمانی خواهد بود.شبستان