تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری چهارمین جشنواره دین در رسانه های محلی در اسفند ماه سال جاری در قزوین خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری چهارمین جشنواره استانی دین ویژه رسانه‌های محلی در قزوین

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری چهارمین جشنواره دین در رسانه‌های محلی در اسفند ماه سال جاری در قزوین خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت‌الاسلام عباس نظری

حجت‌الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دین در رسانه‌های محلی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی در اسفندماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: آثار ارسالی و فاخر در قالب مکتوب و نرم افزار تولید شده و در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مقاله، داستان، شعر، عکس و گزارش خبری در حوزه علوم دینی و فرهنگی که از دهه فجر ۱۳۹۴ به بعد در یکی از نشریات و خبرگزاری های محلی چاپ شده، حداکثر تا دی ماه ۱۳۹۵ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام نظری با اشاه به اینکه آثار حداکثر تا ۱۰ اثر در هر بخش قابل ارسال هستند، ادامه داد: در اهدای جوایز نیز علاوه بر اهدای جایزه به نفرات نخست تا سوم برگزیده در هر بخش، مدیر مسئول نشریه و رسانه‌ای که اثر برگزیده در آن انتشار یافته نیز جایزه دریافت می‌کند.

وی اظهار کرد: ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات و رسانه‌های محلی در راستای تبلیغ دینی و فرهنگی و همچنین ترویج آموزه‌های دینی بر اساس تفکرات عقلانی در مطبوعات و رسانه‌های محلی از هدفهای برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ارتقابخشی سطح آگاهی افراد جامعه در موضوع‌های دینی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است، گفت: رسانه‌ها یکی از ابزار قدرتمندی هستند که می‌توانند در زمینه کمک کننده باشند این در حالی است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب می‌شود مردم ضمن آشنایی با رسانه‌ها بخشی از نیازمندی دینی خود را در رسانه‌ها پیگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین رسانه‌ها نیز تلاش خود را افزایش می‌دهند تا با درج مطالب دینی در بخش‌های مختلف، در کنار ارتقابخشی سطح مطالب، مخاطب خود را نیز افزایش دهند.

حجت‌الاسلام نظری عنوان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره در سال‌های آینده نیز برگزار خواهد شد، از تمام رسانه‌های محلی دعوت می‌شود  این در حالی است که امیدواریم با داشتن نگاه جدی نسبت به این امر آثار فاخری را به جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان گفت:‌ شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با استفاده از آدرس اینترنتی www.tebyan-qz.ir و رایانامه Elib.tqazvin@gmail.com ارسال کرده و یا با شماره‌های ۰۲۸۳۳۳۴۱۶۲۶ تلفن تماس با دبیرخانه و ۰۲۸۳۳۳۴۸۹۰۰ نیز آدرس فکس برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.