تبیان، دستیار زندگی
هد حضرت آیت الله موسوی اردبیلی روز گذشته در دیدار با رییس و معاونین سازمان بهزیستی در قم فعالیت های این سازمان را در راستای سیره پیامبر اكرم(ص) عنوان كرد. در این دیدار كه در محل دفتر وی صورت گرفت، حضرت آیت الله موسوی اردب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهزیستی راه پیامبر اكرم(ص) را ادامه می دهد

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی روز گذشته در دیدار با رییس و معاونین سازمان بهزیستی در قم فعالیت های این سازمان را در راستای سیره پیامبر اكرم(ص) عنوان كرد.

در این دیدار كه در محل دفتر وی صورت گرفت، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به سیره پیامبر(ص) در سپردن كودكان بی سرپرست به خانواده های و رسیدگی به ضعفا افزود: فعالیتهای این سازمان در راستای سیره رسول اكرم(ص) است.
وی خدمات بهزیستی را در حد اعجاز خواند و گفت: اگر این سازمان با این خدمات گسترده در جامعه وجود نداشت مشخص نبود سرنوشت این نیازمندان به كجا كشیده می شد و همه می بایست در مورد رسیدگی به نیازمندان جامعه و افراد تحت پوشش بهزیستی جدیت به خرج می دادند.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به كمبود بودجه و پرسنل در این سازمان افزود: فعالیت های شما برای رضایت خداوند صورت می گیرد و نتیجه كار شما در جامعه محسوس است.
وی خاطر نشان كرد: بودجه های صد میلیاردی نیز نمی تواند جوابگوی زحمات شما باشد و مسوولان در حمایت از شما نباید هیچ مضایقه ای داشته باشند و مجلس و دولت نیز باید به خدمات اساسی شما توجه جدی داشته باشند.
وی در پایان بر اطلاع رسانی نسبت به فعالیت های بهزیستی از سوی رسانه های گروهی تاكید كرد.شبستان