تبیان، دستیار زندگی
زی  مسئول مركز تربیت مربی كودك و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام روحانیون مربی به حج عمره دانش آموزی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد. وی با بیان اینكه در این برنامه نزدیك به صد طلبه حضور خواهند د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام صد روحانی مربی به حج عمره دانش‌آموزی

مسئول مركز تربیت مربی كودك و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام روحانیون مربی به حج عمره دانش آموزی با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد.

وی با بیان اینكه در این برنامه نزدیك به صد طلبه حضور خواهند داشت اظهار كرد: روحانیون فوق از دوره‌دیدگان تربیت مربی این مركز هستند كه دوره‌های مختلف كلاس‌داری، اردو داری، مبانی تعلیم و تربیت و مهارت‌های تدریس و سایر مسائل آموزشی و تربیتی را فرا گرفته‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین راستگو تصریح كرد: امسال تعدادی از خواهران مسئول كاروان با حفظ سمت به عنوان معین سازمان حج انجام وظیفه می‌كنند ولی از سال آینده تعدادی از خواهران طلبه از طرف بعثه مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.
مسئول مركز تربیت مربی كودك و نوجوان در خصوص برنامه‌های طلاب كاروان‌های عمره دانش‌آموزی توضیح داد: روحانیون همراه كاروان‌ها از ابتدای حركت تا پایان، همراه دانش آموزان خواهند بود. وی افزود: این روحانیون هر روز جلسات آموزشی و مسابقات برگزاری می‌كنند، تا این دانش‌آموزان آداب و مناسك حج را به طور كامل انجام دهند.رسا