تبیان، دستیار زندگی
برخی از مشهورترین و پرطرفدارترین هنرمندان حوزه موسقی، به زودی کنسرت هایی را برگزار خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنسرت های زمستانی در راهند

برخی از مشهورترین و پرطرفدارترین هنرمندان حوزه موسیقی، به زودی کنسرت هایی را برگزار خواهند کرد.

فرآوری - بخش هنری تبیان

شهرام ناظری

آغاز تور زمستانی کنسرت «ناگفته» از 6 دی ماه

تور زمستانی کنسرت «ناگفته» با حضور حافظ ناظری و شهرام ناظری در ماه های دی، بهمن و اسفند سال جاری در بوشهر، رشت، اراک، کرمانشاه، بندرعباس، خوزستان، کرج، سمنان و تهران برگزار می شود.

اولین اجرای فصل جدید خود را 6 دی ماه در شهر بوشهر روی صحنه خواهد برد.

تور «ناگفته» سعی دارد بنا به درخواست علاقه مندان، به شهرهایی که در آنها اجرا نداشته هم سفر کند و بوشهر از جمله این اجراها است.

تور کنسرت «ناگفته» که قرار بود در سفر بعدی خود تنها یک اجرا آن هم در تاریخ 9 دی ماه در رشت داشته باشد، با توجه به استقبال مردم اجرای خود را در روز 10 دی در این شهر تمدید کرد.

کنسرت «ناگفته» 23 دی ماه در کرمانشاه با اجرای قطعات ماندگار به زبان کُردی روی صحنه می رود.

علیرضا قربانی بهمن ماه در برج میلاد کنسرت می دهد

شهرام ناظری


علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از هفت ماه دوری از اجراهای زنده تهران، تازه ترین کنسرت خود را با اجرای آثار فردین خلعتبری و مهیارعلیزاده در برج میلاد تهران برگزار می کند.

علیرضا قربانی که بعد از برگزاری کنسرت «دخت پری وار» در تالار وحدت تهران بیش از 7 ماه بود که کنسرتی را در پایتخت برگزار نکرده بود، روز هشتم بهمن ماه کنسرتی را با اجرای آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده برگزار می کند.

مجید روغنی تهیه کننده این کنسرت بیان کرد: این کنسرت در ادامه اجرای «دخت پری وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده است که خرداد و تیر امسال در تالار وحدت تهران برگزار شد، اما قطعات برگزیده فردین خلعتبری که برای علیرضا قربانی ساخته و خصوصاً آثار شاخص آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به رپرتوار این برنامه اضافه شده است.

وی افزود: هنوز ترکیب ارکستر همراه علیرضا قربانی در این برنامه مشخص نشده ولی قطعاً تعداد نوازنده های این برنامه بیش از بیست نفر خواهد بود. این در حالی است که با توجه به درخواست های دوستداران علیرضا قربانی برای تمدید کنسرتش و همچنین گنجایش بیشتر برج میلاد تهران، احتمالاً او در اجراهای بهمن ماه می تواند این جایگاه خود در سال 95 را تثبیت کند.

اولین اجرای آلبوم «دخت پری وار» از ساخته های مهیار علیزاده طی ماه های خرداد و تیر و به مدت 10 شب در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت.

مهدی یغمایی در تالار وحدت کنسرت می دهد

شهرام ناظری


مهدی یغمایی خواننده پاپ تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

مهدی یغمایی خواننده پاپ هفدهم بهمن ماه طی دو نوبت تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات آلبوم «چمدون تو» در تالار وحدت برگزار می کند.

این خواننده بعد از انتشار آلبوم «چمدون تو» در خرداد ماه قرار بود کنسرت خود را در فصل تابستان برگزار کند ولی درنهایت این اجرا به روز هفدهم بهمن ماه موکول شد.

این اجرا در دو نوبت 18 و 21:45 به تهیه کنندگی سپهر صاحبی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.


منابع: مهر/ ایسنا/موسیقی ما