تبیان، دستیار زندگی
نی آیت‌ الله صافی‌گلپایگانی در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره ریاست‌جمهوری شركت كردند و رأی خود را به صندوق سیار انداختند.  آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری گفتند: ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس‌جمهور منتخب بیت‌المال را برای محرومان و آبادانی

آیت‌ الله صافی‌گلپایگانی در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره ریاست‌جمهوری شركت كردند و رأی خود را به صندوق سیار انداختند.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری گفتند: فردی كه رییس جمهوری می‌شود باید برای خدمت به اسلام و ترویج دین و مكتب جعفری ـ ع ـ و خدمت به محرومان آمادگی داشته باشد.
ایشان ادامه دادند: رییس جمهوری در عرصه بین‌الملل و سیاست‌های داخلی باید بتواند به خوبی عمل كند. آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار داشتند: همان‌گونه كه مردم در صحنه‌ها پرشور حضور پیدا می‌كنند، رییس‌جمهور نیز باید به آنها پاسخ مثبت دهد.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به سوگند ریاست جمهوری به پیشگاه اسلام و ملت بیان كردند: ‌رییس‌جمهور با این سوگند‌، می‌داند چه وظایف سنگینی را برعهده دارد. كسی كه این سوگند را یاد می‌كند باید وظیفه خود بداند كه بیت‌المال را درجهت مصارف مردمی و رسیدگی به محرومان و آبادانی كشور مصرف كند.
آیت ‌الله صافی‌گلپایگانی یادآور شدند: كسی كه به این سوگند اعتنا نكند كفاره دارد و یكی از گناهان بزرگ است. فردی كه زمام امور مسلمانان را برعهده می‌گیرد باید با حسن نیت بالا به ‌اسلام، جامعه و مردم خدمت كند.رسا