تبیان، دستیار زندگی
رد  آیت الله فاضل لنكرانی پس از انداختن رأی خود، حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را نشانه تعهد مردم به اسلام، انقلاب و امام خمینی ـ ره ـ ارزیابی كردند و رفع مشكلات دینی و اقتصادی مردم را خواستار شدند. ایشان افز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رفع مشكلات دینی و اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد

آیت الله فاضل لنكرانی پس از انداختن رأی خود، حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را نشانه تعهد مردم به اسلام، انقلاب و امام خمینی ـ ره ـ ارزیابی كردند و رفع مشكلات دینی و اقتصادی مردم را خواستار شدند.

ایشان افزودند: معلوم می‌شود كه مسایل سیاسی، اجتماعی و دینی در اعماق قلوب مردم ریشه دوانیده است و هیچ قدرتی، امكان رویارویی با آن را ندارد.
آیت الله فاضل لنكرانی تأكید كردند: همان‌گونه كه مردم در هفته گذشته ثابت كردند در انتخابات حضور گسترده‌ای دارند، در این مرحله كه نتیجه نهایی به دست می‌آید، ثابت خواهند كرد كه وفا‌دار به انقلاب و اسلام هستند. هیچ ترفندی پس از گذشت ربع قرن از آغاز انقلاب اسلامی، نتوانسته است مردم را از باور راسخ خود باز دارد.
ایشان تصریح كردند: در مرحله نخست انتخابات همه دنیا متعجب شدند و با وجود همه تبلیغات سوء، آنان مجبور به اعتراف به حضور گسترده مردم در صحنه شدند.
این مرجع تقلید خطاب به مسؤولان گفتند: همه مسؤولان باید بدانند كه پس از خدای متعال، پشتوانه اصلی آنها مردم هستند و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آنان در صحنه انجام دهند. رفع مشكلات دینی و اقتصادی باید در اولویت كار مسؤلان قرار گیرد تا مردم به پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ادامه دهند.رسا