تبیان، دستیار زندگی
دم  حضرت آیت الله خامنه‌ای در دقایق نخستین آغاز رای‌گیری پس از شركت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاكید كردند:از دست اندركاران انتخابات موكدا می‌خواهم امروز نیز از آرای مردم صیانت نمایند و بدون هیچ گونه جانب‌داری ضمن اخذ ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از دست اندركاران انتخابات موكدا می‌خواهم از آرای مردم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دقایق نخستین آغاز رای‌گیری پس از شركت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاكید كردند:از دست اندركاران انتخابات موكدا می‌خواهم امروز نیز از آرای مردم صیانت نمایند و بدون هیچ گونه جانب‌داری ضمن اخذ رأی مردم، آن را اعلام كنند.

ایشان پس از انداختن رأی خود به صندوق در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزی خبر، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را در جمعه گذشته حضوری شورانگیز خواندند و اظهار امیدواری كردند: ملت ایران امروز نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی حماسه پرشور دیگری را بیافریند.
رهبر فرزانه انقلاب با تأكید بر لزوم حضور همه واجدان شرایط در انتخابات و از دست ندادن وقت برای رأی دادن خاطرنشان كردند: مردم در نخستین فرصت در شعبه‌های اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را برای ساعات آخر نگذارند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای ملت ایران را پیروز انتخابات جمعه گذشته كه حدود سی میلیون نفر در آن شركت كردند دانستند و افزودند: افتخار حضور سی میلیونی با هیچ ترفندی از بین نخواهد رفت، اما حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، پشتوانه مردمی رئیس جمهور منتخب را برای پیشبرد هدف‌های ملت و عزت كشور قوی‌تر خواهد كرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی متانت مردم را در انتخابات جمعه گذشته تحسین برانگیز خواندند و با تأكید بر لزوم ادامه این روش در انتخابات امروز خاطرنشان كردند: مهم‌ترین نیاز كشور در شرایط كنونی آرامش می‌باشد و طرفداران دو نامزد نباید حركت و عملی انجام دهند كه فضای متانت انتخابات خدشه‌دار شود.
ایشان با اشاره به اعلام رسمی رئیس جمهور، وزارت كشور و شورای نگهبان در خصوص سلامت انتخابات هفته گذشته تصریح كردند: از دست اندركاران انتخابات موكدا می‌خواهم امروز نیز از آرای مردم صیانت نمایند و بدون هیچ گونه جانبداری ضمن اخذ رأی مردم، آن را اعلام كنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأكید بر این كه هیچ‌كس از رأی ایشان در جمعه گذشته مطلع نشد، افزودند: در این انتخابات نیز هیچ فردی از رأی رهبری مطلع نخواهد شد و وظیفه رهبری بیان معیارها و تأكید بر حضور مردم در انتخابات است.
ایشان تصریح كردند: هر فردی كه امروز با رأی مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود رئیس جمهور همه است و باید ضمن احترام به رئیس جمهور منتخب، او را در انجام كارها كمك و یاری كنند.
رهبر فرزانه انقلاب در پایان با قدردانی از عملكرد صدا و سیما در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأكید كردند در این مدت صدا و سیما و دستگاه‌های خبری، انصافا خیلی خوب كار كردند. رسا