تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: مهلت ثبت نام در چهارمین دوره مسابقه قرآنی مائده که از ۱۵ آذرماه آغاز شده است تا اول بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اول بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقه قرآنی «مائده»

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقه قرآنی مائده که از ۱۵ آذرماه آغاز شده است تا اول بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مسابقه قرآنی مائده

مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه مائده را اول بهمن ماه عنوان کرد و گفت: آزمون این دوره از مسابقه قرآنی مائده ۱۵ بهمن ماه به صورت هماهنگ در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه قرآنی «مائده» که امسال چهارمین دوره آن برگزار می‌شود، به منظور یک فعالیت تبلیغی و ترویجی در عرصه قرآن و به مناسبت دهه فجر صورت می‌پذیرد و محتوای این مسابقه که در دو رشته حفظ و تفسیر قرآن برگزار می‌شود، بر اساس نیازهای جامعه تعیین شده است.

رمضانی با اشاره به محتوای این دوره از مسابقه قرآنی مائده، ادامه داد: در این دوره با توجه به پررنگ بودن و اهمیت حجاب در جامعه، اساس و برنامه برگزاری مسابقه قرآنی مائده در دو رشته حفظ و تفسیر سوره نور خواهد بود و کتاب تفسیر «نمونه» و کتاب «مهتاب اول» دو منبع آزمون این مسابقه به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه مسابقه قرآنی مائده به صورت حضوری در سراسر استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند برای ثبت‌نام به دو روش تماس تلفنی با ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان و یا از طریق پایگاه اینترنتی  tebyan-khorasan.ir اقدام و همچنین منابع این مسابقه را از طریق این سایت دریافت کنند.