تبیان، دستیار زندگی
یی رسا ـ سومین همایش عمره دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تاریخ 2 تیرماه در مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی با حضور نزدیك به پنج هزار زائر دانشجو از سراسر دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین همایش عمره دانشجویی

رسا ـ سومین همایش عمره دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تاریخ 2 تیرماه در مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی با حضور نزدیك به پنج هزار زائر دانشجو از سراسر دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسا، در این همایش كه با هدف اعتلا و گسترش فرهنگ حج برگزار می‌شود، ماكتی از كعبه، حجر اسماعیل و مقام ابراهیم تهیه شده است كه صد نفر از دانشجویان ملبس به لباس احرام، اعمال و مناسك حج را به نمایش می‌گذارند.
در این همایش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ستاد عمره دانشجویی، بعثه و سازمان حج و زیارت به تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌های زائرین دانشجو در این سفر می‌پردازند.
همچنین مسابقه «شمیم قبله» در روز همایش، از كتاب‌هایی كه به زائران دانشجو در طی دوره آموزشی اهدا شده بود، برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
بر اساس این گزارش هم زمان با برپایی همایش، نمایشگاهی از لوازم و وسایل احرام حج و كتاب‌های آموزشی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.