تبیان، دستیار زندگی
ب رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه خواستار مشارکت و همراهی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با روحانیت در فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای نو فرهنگی شد. به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، حجت الاسلام قمی در مراسم معرفی مسئول جدید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با روحانیت در ایجاد ب

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه خواستار مشارکت و همراهی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با روحانیت در فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای نو فرهنگی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، حجت الاسلام قمی در مراسم معرفی مسئول جدید نماینده ولی فقیه در دانشگاه شهید بهشتی به تفاوت نگاه یک دانشمند سکولار و یک دانشمند با باور دینی به مقوله علوم طبیعی پرداخت و افزود : اگر در تحقیق علوم طبیعی باورهای دینی و الهی وارد شود حتما نتایج حاصل از آن با پژوهش های دیگر متفاوت خواهد بود. وظیفه امروز ما اینست که زمینه و بستر دینی لازم را فراهم کنیم تا علوم ما نیز با علوم دیگر کشورها متفاوت باشد.

وی با بیان رسالت اصلی نهاد نمایندگی مبنی بر تبیین نظریه اندیشه دینی، کمک به ارتقاء فضائل اخلاقی دانشجویان و تلاش در جهت اعتلای بینش سیاسی دانشجویان، اصلاح فرهنگی جامعه را ضروری دانست و خواستار مشارکت و همراهی اعضا هیأت علمی دانشگاه ها با روحانیت در فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای نو فرهنگی شد.