تبیان، دستیار زندگی
در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال، دومین «شب عکاسی یلدا» با حضور هنرمندان عکاس برگزار و طی آن نشان «انار زرین» به هنرمند برگزیده اهدا می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین شب عکاسی یلدا برگزار می شود

در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال، دومین «شب عکاسی یلدا» با حضور هنرمندان عکاس برگزار و طی آن نشان «انار زرین» به هنرمند برگزیده اهدا می شود.

بخش هنری تبیان

دومین شب عکاسی یلدا

محسن زین العابدینی مدیرعامل شرکت نقش رویای بهشت که متولی برگزاری «شب عکاسی یلدا» است، با اعلام این خبر گفت: امسال با تشکیل جلسات مفصلی درباره برگزاری این مراسم به نتایج بسیار خوبی رسیدیم که می توان این شب را تا سال ها در تقویم ژاسی ایران جای داد.

زین العابدینی افزود: از این دوره قرار است در هر سال نشان «انار زرین» این رویداد به یک هنرمند در رشته عکاسی تعلق گیرد که برای این انتخاب کارگروهی متشکل از آقایان اسماعیل عباسی، محمود مروتی، وجیه اله شیرمحمدی و آرش حمیدی، پس از برگزاری جلسات مختلف، از میان بیش از 20 هنرمند عکاس یک هنرمند را در این سال به عنوان انتخاب نهایی خود برگزیدند که در 29 آذر ماه معرفی خواهند شد.

این عکاس اظهار داشت: از دیگر اتفاقات مهم این دوره تقدیر از حامیان هنر ژاسی در سال قبل است که یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در جلسات کارگروه انتخاب بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت نقش رویای بهشت در راستای اهداف خود که همانا انجام وظایف در بالاترین سطوح اجرایی در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران زمین است، بدون هیچ گونه وابستگی مالی به مجموعه های دولتی گامی استوار بردارد.

بر اساس این گزارش، نخستین شب عکاسی یلدا سال گذشته با حضور عکاسانی از جمله اسماعیل عباسی، افشین شاهروردی، امیرعلی جوادیان، مسعود زنده روح کرمانی، ساعد نیک ذات، حسن غفاری، کاوه بغدادچی، آرش حمیدی، مهدی قاسمی، سعید فرجی، حسین بدرلو، محمود مروتی، ساسان مویدی، سیوا شهباز، بهزاد ترکی زاده، شهاب واجدی، سیدمحسن سجادی و ... برگزار و طی آن وبسایت شرکت نقش رویای بهشت به نشانی اینترنتی www.rbphoto.ir رونمایی شد.


منبع: فارس