تبیان، دستیار زندگی
ع حوزه علمیه کوثر کرج با انتشار بیانیه ای از عموم مردم ایران دعوت کرد در انتخابات شرکت کنند و فردی شایسته را برای سمت ریاست جمهوری برگزینند . به گزارش خبرنگار سیاسی  "مهر" از کرج ،در این بیانیه آمده است : قشرهای مختل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه علمیه کرج : رییس جمهوری را برگزینید که با فقر و بی ع

حوزه علمیه کوثر کرج با انتشار بیانیه ای از عموم مردم ایران دعوت کرد در انتخابات شرکت کنند و فردی شایسته را برای سمت ریاست جمهوری برگزینند .

به گزارش خبرنگار سیاسی  "مهر" از کرج ،در این بیانیه آمده است : قشرهای مختلف مردم باید با شرکت در انتخابات و برگزیدن فردی شایسته برای از بین بردن فقر ، بی عدالتی ، فساد و تبعیض تلاش کنند.

این بیانیه می افزاید : خدا انسان را بر سرنوشت خویش حاکم ساخته ویکی از مهمترین راههای حصول این حق در روزگار کنونی ، انتخاب رئیس جمهوری شایسته است .

در ادامه بیانیه آمده است : عزت انسانی می طلبد تا در بین نامزدها فردی متقی، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران را یافته و با انتخاب او ، درتحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تقویت ایمان درجامعه و رشد فضایل اخلاقی بکوشیم .

مدرسه علمیه کوثر خواهران کرج درجنوب شرقی شهرستان کرج در منطقه فردیس واقع شده و بیش از 500 طلبه درآن به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند .