تبیان، دستیار زندگی
برنامه های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با بیشترین تعداد ملی پوش ، امسال تداخل کمتری با برنامه های تیم ملی دارد و نسبت به قبل نگرانی ها را کمتر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگرانی های پرسپولیس کمتر شد

برنامه های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با بیشترین تعداد ملی پوش ، امسال تداخل کمتری با برنامه های تیم ملی دارد و نسبت به قبل نگرانی ها را کمتر می کند.

بخش ورزشی تبیان
لیگ قهرمانان اسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام برنامه های دقیق لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که تیم های با ملی پوش بیشتر برای این دیدار ها نگرانی هایی کمتر از ادوار گذشته خواهند داشت. در واقع پس از اصلاح برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا باید گفت مشکلی که کی روش با برخی مربیان داخلی پیدا می کرد کمتر از گذشته شده و اردوها و دیدار های تیم ملی خللی برای تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نخواهند کرد.

در دوره قبل مقدماتی جام جهانی و خود جام ۲۰۱۴ استقلال با هشت ملی پوش به سرمربیگری مظلومی و امیر قلعه نویی با کی روش درگیر شد و حتی این باشگاه که به چهار تیم برتر آسیای ۲۰۱۳ رسیده بود به دلیل فشردگی شدید و تداخل دیدار های تیم ملی ایران و لیگ قهرمانان آسیا از صعود به فینال بازماند. در آن دوران استقلال با ۸ ملی پوش هر روز شاهد درگیری مربیانش با کارلوس کی روش برای ندادن ملی پوشان به این مربی بود.

طی سال گذشته هم برانکو با کی روش دچار جنگ ها و کشمکش هایی شده بود به ویژه اینکه پرسپولیس هم این روزها با ۸ یا حتی ۹ ملی پوش نبضش در تیم ملی می زند واین کشمکش ها تا حدودی همچنان ادامه دارد اما موضوع مهم اینست که حداقل در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس  ضربه کمتری  دریافت می کند.

اولین دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان در روز ۳ اسفند است که نه وسط اردوی تیم ملی قرار دارد« اردوی تیم ملی از ۲۴ اسفندماه آغاز می شود» و نه تیم ملی در آن تاریخ مسابقه رسمی دارد.   دیدار بعدی پرسپولیس هم ۲۱ فروردین ماه است در حالی که تیم ملی ایران با قطر روز ۳ فروردین و با چین روز ۸ فروردین ماه بازی کرده است. حتی اردو و دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با مراکش در امارات هم فعلا در هاله ای از ابهام قرار دارد که البته آن هم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر قرار دارد«تعطیلات نیم فصل از پنجم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه است».

در واقع برنامه امسال لیگ قهرمانان خلل کمتری برای پرسپولیس که بیشترین ملی پوش را در تیم ملی ایران دارد، ایجاد می‌کند هر چند به هر حال این اردوها برای تیم هایی که ملی پوش بیشتری دارند دردسر ساز است اما نگرانی ها در این زمینه با این برنامه کاهش می یابد.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .