تبیان، دستیار زندگی
حضور در طبیعت، راهکار خوبی برای آن است که انرژی منفی را به جایی بفرستید که صدمه ای به کسی نزند؛ زیرا طبیعت، انرژی منفی را جذب می کند و صدمه ای نیز به آن نمی زند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاری که این روزها باید انجام دهید (بخش دوم)
همیشه مثبت بین باشید

حضور در طبیعت، راهکار خوبی برای آن است که انرژی منفی را به جایی بفرستید که صدمه ای به کسی نزند؛

کاری که این روزها باید انجام دهید -بخش دوم


حضور در طبیعت، راهکار خوبی برای آن است که انرژی منفی را به جایی بفرستید که صدمه ای به کسی نزند؛ زیرا طبیعت، انرژی منفی را جذب می کند و صدمه ای نیز به آن نمی زند. به همین دلیل است هنگامی که غمگین هستید یا گرفتار اضطراب شده اید، با گردش در جنگل یا سایر مکان های طبیعی، مثل کوهستان، خود به خود به آرامش بیشتری دست پیدا می کنید.  با توجه به همین موضوع، بعضی از افراد از رفتن کنار دریا یا دراز کشیدن در آفتاب، لذت می برند؛ در واقع، عوامل طبیعی با جذب انرژی منفی، انرژی مثبت منتشر می کنند. 
قدم زدن در هوای پاک، مخصوصأ یک ساعت قبل از طلوع خورشید و یک ساعت قبل از غروب آفتاب، نیز بسیار خوب است؛ زیرا در این ساعات، محیط بیشترین امواج شفابخش را دارد.
گیاهان، گل ها و درختان، معمولا بهترین هدف برای تخلیه انرژی هستند.  برای اغلب افراد، گل ها بسیار قدرتمند هستند و می توانند به بهبود حال آن ها کمک کنند. اکنون می توانیم درک کنیم که چرا افراد از دریافت گل به عنوان هدیه خوشحال می شوند یا چرا وقتی می خواهیم به کسی ابراز علاقه کنیم به او گل هدیه می دهیم. وقتی شخصی گلی را به عنوان هدیه دریافت می کند، آن گل به او کمک می کند تا احساسات منفی خود را رها کند و به حس بهتری دست یابد.
محل دیگر برای تخلیه انرژی منفی، ظرف پر آب، وان حمام ، استخر، حوض یا دریاچه است. هر چه حجم آب بیشتر باشد، قدرت تخلیه انرژی هم بیشتر است. آب، انرژی منفی را جذب می کند؛ از این رو، برای حفظ جریان انرژی، مهم است كه روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.

کاری که این روزها باید انجام دهید -بخش دوم


در شرایطی مناسب و آرام قرار بگیرید، چشم های خود را ببندید و پس از انجام چند دم و بازدم عمیق، در ذهن خود تصور کنید که یک پوشش محافظ از جنس انرژی الهی، درونتان را به طور کامل گرفته است.  فرض کنید که این پوشش به شکل یک تخم مرغ
شیشه ای از جنس انرژی الهی و بسیار بزرگتر از جسم شماست، و بعد به خود پیام دهید که من این پوشش محافظ را در خود می کشم تا مرا در برابر تمامی انرژی های منفی بیرونی محافظت کند. حال در جای مناسبی دور از صدا، نور زیاد، گرما یا سرمای زیاد قرار گیرید و  به صورت نشسته یا درازکش، چشم ها را ببندید و در ذهن خود، به دور خود یک پوشش محافظ بکشید. این پوشش از جنس انرژی الهی و شفای الهی و به شکل یک تخم مرغ شیشه ای که هیچ منفذی به بیرون ندارد و بسیار بزرگتر از بدن جسمانی ماست، ساخته می شود؛ ولی این بار این پیام را به خود می دهیم که این پوشش محافظ باعث می شود تا هیچ انرژی منفی از من به بیرون سرایت نکند و تمامی انرژی های منفی که از من ساطع می شوند، در تماس و برخورد با این پوشش، تبدیل به انرژی شفابخش و مثبت می گردند و دوباره از طریق پوست یا تنفس، به من باز می گردند. با این تکنیک ها  به مرور می توانیم تمامی خشم ها، حسادت ها، عصبانیت ها، کینه ها، غصه ها و بیماری ها را از روح و جسم خود پاک نماییم.
در ضمن، باید از غیبت کردن، تحقیر و تمسخر دیگران، تهمت زدن، دروغ گویی و سایر اعمالی که از نظر خدا و خلق خدا ناپسند است، دوری کنید؛ زیرا این اعمال، انرژی منفی خالص تولید می کنند.
در نهایت، لازم است بگوییم که صرفاً با تفكر اندیشه های مثبت و بیان مطالب خوب و مثبت قادر می شویم كه انرژی مثبت را به خود جذب كنیم؛ زیرا انسان با بیان مطالبی، قادر است كه میدان انرژی اطراف بدنش را تحت تأثیر قرار دهد؛ در واقع قدرتی عظیم در افكار و اندیشه های ما نهفته است، و این خود ما هستیم كه محیط اطرافمان را با افكاری كه در ذهن داریم، می آفرینیم. می گویند بزرگی از شخصی پرسید:  روزها و شب هایت چگونه می گذرد؟
آن شخص با ناراحتی جواب داد: چه بگویم! امروز از گرسنگی مجبور شدم کوزه سفالی را که یادگار سیصد ساله اجدادم بود بفروشم و نانی تهیه کنم !
آن بزرگ گفت:  خداوند، روزی ات را سیصد سال پیش کنار گذاشته و تو این گونه ناشکری می کنی؟!

مرکز یادگیری سایت تبیان