تبیان، دستیار زندگی
تقریبا تمام خانم ها همیشه یک کیف همراه خود دارند که با ست کردنش با دیگر وسایل شان، احساس مطبوعی بهشان دست می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یک کیف مناسب انتخاب کنیم؟

تقریبا تمام خانم ها همیشه یک کیف همراه خود دارند که با ست کردنش با دیگر وسایل شان، احساس مطبوعی بهشان دست می دهد.

فرآوری: زینب عشقی_بخش زیبایی تبیان
چگونه یک کیف مناسب انتخاب کنیم؟


کیف ها انواع مختلفی دارند و رنگ هایشان هم متنوع است، می توان با دانستن قوانین کلی درباره ی انتخاب کیف، بر زیباییتان بیفزایید.
برای خرید کیف
اول اینکه هیچوقت باعجله برای خرید کیف نروید؛ چون پس اولین بار استفاده آن دیگر هرگز این کیف را به دست نخواهید گرفت چون همین یکبار کافیست که شما رو از اشتباهتان آگاه سازد و متوجه اشتباه خود در خریدتان مطلع کند.

دوم اگر قصد دارید این کیف را برای مدتی طولانی استفاده کنید هرگز به دنبال کیف های ارزان قیمت و طبق مد نباشید؛ این کیف ها ممکن است ظاهری خوب داشته باشند اما از مواد اولیه مرغوبی تهیه نشده اند بنابراین شاید فقط برای یک فصل و یا چند هفته به همان شکل اول خود در دستان شما زیبا باشند اما به سرعت کهنه شده و از بین خواهند رفت بنابراین پول خودتان را درست خرج کنید.

سوم اینکه همیشه اندازه کیف یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب آن برای شما بوده و هست و شاید با تناسب به نوع کارتان یکی از این کیف ها را تهیه کرده باشید . به عنوان مثال کیفی برای ورزش ، کیفی برای سرکار یا هر منظور دیگر اما به یاد داشته باشید که اندازه این کیف ها هر کدام تعریف شده است و شما هیچ وقت حاضر نیستید که با کیف ورزشی خود به محل کارتان بروید یا برعکس بنابراین اندازه کیف را به گونه ای انتخاب کنید که به کار شما مربوط بوده و متناسب با کارتان باشد .

توجه کنید که جنس کیف و کفش ست شده هم مهم است، مثلا کیف چرم و کفش جیر حتی اگر رنگشان هم مانند هم باشد باز هم کاری جالب نیست، سعی کنید غیر از رنگ، جنس کیف و کفشتان هم مانند هم باشد.

تناسب کیف با اندامتان
شکل اندام خود را تعیین کنید و ضعف اندام خود را بشناسید. برای ایجاد تعادل اندام تان با یک کیف مناسب، شما باید از شکل و سایز اندام خود و ظاهر کلی تان آگاه باشید. باید کیفی انتخاب کنید که توجه را از قسمت های نامناسب اندام شما به قسمت های جذاب بدن تان جلب کند.
اگر می خواهید توجه به قسمت بالای تنه شما کم شود، کیفی بخرید که در قسمت ران و پایین کمر شما قرار می گیرد. در نتیجه توجه به بازوهای درشت، بالاتنه، سینه یا شکم بزرگ کم می شود.
اگر ران های بزرگی دارید، کیفی انتخاب کنید که زیر بازوی شما قرار می گیرد. هر کیفی که درست روی کمر شما قرار بگیرد، توجه را به قسمت پایینی اندام شما جلب می کند.
از کیف های بسیار بزرگ برای افزودن حجم اندام خود استفاده کنید. اگر بسیار بلند و لاغر اندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف ها خودداری کنید.
اگر شما قد بلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعاً مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته های کیف توجه کنید.
اگر ریز اندام هستید، باید کمی هوشیار باشید. کیفی که انتخاب می کنید، باید خیلی بزرگ نباشد. کیف بزرگ شما را بچه نشان می دهد، می توانید این نکته را در نظر داشته باشید که کیف در کوچک ترین قسمت اندام شما قرار بگیرد. در این صورت هنگام راه رفتن، از تمرکز به روی اندام کوچک شما جلوگیری می کند. علاوه بر این سایز کیف بستگی دارد که چه چیزی می خواهید در کیف خود حمل کنید.

چه رنگ با چه لباسی؟
اگر کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می خواهید با همه لباس های شما- صرفنظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار انتخاب یک رنگ خنثی است. همچنین اگر شما لباس های چند رنگ یا لباسی با بافتهای رنگی مختلف می پوشید، باید یک کیف تکرنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود.
می توانید فقط کیف و کفشتان را باهم ست کنید و حتی از رنگ های متنوع استفاده کنید، مثلا کیف و کفش نارنجی در یک مهمانی، می تواند تمام توجهات را به شما بدهد.
توجه کنید که جنس کیف و کفش ست شده هم مهم است، مثلا کیف چرم و کفش جیر حتی اگر رنگشان هم مانند هم باشد باز هم کاری جالب نیست، سعی کنید غیر از رنگ، جنس کیف و کفشتان هم مانند هم باشد.


منبع:راسخون، کوچه ما، لایت مد

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.