تبیان، دستیار زندگی
همسو با مأموریت تد برای «گسترش ایده های ارزشمند»، IT Weekend می کوشد تا «ایده هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره دنیای فناوری اطلاعات (IT WEEKEND )

همسو با مأموریت تد برای «گسترش ایده‌های ارزشمند»، IT Weekend می‌کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.

جشنواره دنیای فناوری اطلاعات (it weekend )

این رویدادها برگرفته شده از کنفرانس های (TED) ولی در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و با احترام به ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و در چارچوب قوانین کشور برگزار می‌شوند، مردم تهران (و ایران) را برای شرکت در رویدادی شبیه به کنفرانس‌های تد گرد یکدیگر می‌اورند. در این رویداد که به صورت خودگردان برگزار می شود، افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در جلساتی که شبیه جلسات TED برگزار می شوند با مخاطبان به اشتراک می گذارند. در این قالب، نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه‌ فناوری اطلاعات گردهم فراخوانده شده تا ایده‌ها و ماجراهای خود را در قلب تهران به اشتراک بگذارند. همسو با مأموریت تد برای «گسترش ایده‌های ارزشمند»، IT Weekend  می‌کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.

جشنواره دنیای فناوری اطلاعات (it weekend )

هدف اصلی IT weekend 
معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق است. برای همین است که این رویداد به خوبی در اذهان نقش خواهد بست. این رویداد در بین تمامی رویدادهای مشابه با توجه به شایستگی و کیفیت بالای مخاطبین، محل برگزاری، تجربه کادر برگزاری آن، سخنرانان برجسته و معتبری خواهد داشت، موجب ارتقای سطح رضایت مخاطبین و کیفیت همایش خواهد شد.

مرکز یادگیری سایت تبیان