تبیان، دستیار زندگی
اس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از حضور باشكوه و دشمن شكن امت وفادار و انقلابی ایران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قدردانی كرد.  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قسمت‌هایی از این اطلاعیه با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) بار دیگر اس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از حضور باشكوه و دشمن شكن امت وفادار و انقلابی ایران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قدردانی كرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قسمت‌هایی از این اطلاعیه با اشاره به اینكه حضور مردم در مراسم شانزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پاسخ مناسبی به دخالت‌های قدرتهای استكباری در جهان بود، آورده است: شركت مردم در این مراسم بار دیگر مسئولیت كارگزاران نظام را سنگین‌تر می‌كند.
متن كامل این اطلاعیه بدین شرح است:
حضور پرشور و شایسته امت بزرگوار و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم شانزدهمین سالگرد ارتحال امام در میعادگاه حرم مطهر آن امام عزیز كه نشانگر وفاداری و پایبندی مردم به ارمانهای خمینی كبیر و شهیدان پرافتخار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و مدضلله العالی است، علاوه بر نمایش همبستگی، اقتدار، یگانگی، همدلی و شكوه مردمی، بار دیگر استحكام انقلاب اسلامی و اراده و وفاداری ملت قدرشناس ایران را برای تمامی مستكبران و زورمندان جهان، نمایان ساخت.
حضور پرشور مردم وفادار و عزت خواه در ویژه برنامه‌های شانزدهمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سراسر كشور به ویژه حرم مطهر آن امام بزرگوار همواره با شعارهای انقلابی، دشمن‌شكن و ضد استكباری، پاسخ مناسبی بود به دخالت‌ها و یاوه‌سرایی قدرتهای استكباری به ویژه سردمداران كاخ سفید كه همواره دشمنان قسم خورده اسلام و انقلابند.
بی‌تردید شركت گسترده مردم شریف و انقلابی ایران در مراسم گرامیداشت یاد و نام معمار كبیر انقلاب، بار دیگر در مسئولیت خطیر كارگزاران نظام را در خدمتگزاری خالصانه به مردم صمیمی و خوب ایران خاطرنشان می‌سازد.
اكنون مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی، بار دیگر با مشاركت همه جانبه و حضوری پرشور در صحنه انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری، دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس و متضرر خواهند كرد.شبستان