تبیان، دستیار زندگی
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ۳۱۲ جلسه علنی شورای شهر تهران در پی اظهارات دنیامالی مبنی بر افزایش جمعیت شهرها، اظهار داشت: سال هاست این بحث ها مطرح می شود، اما در خصوص آن هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهران دیگر آب ندارد!

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ۳۱۲ جلسه علنی شورای شهر تهران در پی اظهارات دنیامالی مبنی بر افزایش جمعیت شهرها، اظهار داشت: سال هاست این بحث ها  مطرح می شود، اما در خصوص آن هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

بخش اجتماعی تبیان
شورای شهر تهران

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ۳۱۲ جلسه علنی شورای شهر تهران در پی اظهارات دنیامالی مبنی بر افزایش جمعیت شهرها، اظهار داشت: سال هاست این بحث ها  مطرح می شود، اما در خصوص آن هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی افزود: در سال های گذشته مجلس شورای اسلامی اجازه داد در حریم شهر تهران ساخت و ساز انجام شود، چراکه تعدادی از نمایندگان شهروند شهرهای اطراف تهران بودند، به همین منظور امروز شاهد افزایش مشکلات در شهر تهران هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گذشته اسلامشهر ۸۰۰ نفر جمعیت داشت و امروز به ۸۰۰ هزار نفر افرایش یافته است،  تصریح کرد: برخی از شهرهای اطراف تهران با دو پاسگاه و یک درمانگاه اداره می شوند چراکه بیشتر خدمات خود را از تهران دریافت می کنند.

چمران با بیان اینکه دولت هنوز بودجه مترو را تأمین نکرده است، تأکید کرد: این در حالی است که از سوی دیگر می گوید فلان شهر را هم به تهران وصل کنید.

وی ادامه داد: بعضی از روستاها به خاطر بی آبی و بیکاری، خالی از سکنه شدند و اهالی آن جا به شهرها مهاجرت کرده اند که این موضوع مشکلات شهر تهران را افزایش داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: قرار است کمیته ای با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا در آن به جای پرداختن به مسائل سیاسی به مسائل اساسی شهر بپردازیم.

چمران گفت: جمعیت استان تهران به ۱۴ میلیون افزایش یافته، در حالی که دیگر نه آب داریم و نمی توانیم پاسخگوی نیازهای شهروندان باشیم.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .