تبیان، دستیار زندگی
برانکو ایوانکویچ گفته زیر بار دادن بازیکن به تیم ملی در اسفندماه نمی رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش و برانکو باز هم مقابل یکدیگر

برانکو ایوانکویچ گفته زیر بار دادن بازیکن به تیم ملی در اسفندماه نمی رود.

بخش ورزشی تبیان

کی روش و برانکو

جلسه هم اندیشی با مربیان تیم های آسیایی برگزار شده و برانکو خیلی صریح گفته است این جلسه بیشتر برای حمایت از تیم ملی فوتبال برگزار شده است نه تیم های ایرانی حاضر در آسیا.

بازی های این فصل لیگ قهرمانان و بازی های انتخابی جام جهانی بیش از همیشه در هم گره خورده اند. برانکو که بیشترین بازیکن را در تیم ملی را دارد ، شرایط سختی برای بازی ها خواهد داشت. برانکو که در تمام 6 ماه گذشته ، مدام از کارلوس کی روش انتقاد کرده است و با انتقاداتش توانست اردوی پیش فصل تیم ملی را لغو کند ، این بار با کی روش برای اردوی تیم ملی در دهه آخر اسفند مشکل دارد.

بازی های لیگ قهرمانان امسال تا شب عید ادامه دارد و درست در نیمه نوروز ، تیم ملی دو بازی دشوار در انتخابی جام جهانی دارد. اول باید تیم به قطر برود و با این کشور بازی دارد ، بعد هم در تهران با چین مسابقه خواهد داد.

6 امتیازی که تکلیف ایران را برای رسیدن به جام جهانی تا حد زیادی مشخص می کند. ایران از این دو تیم در دور اول 4 امتیاز گرفته اما در بازی برگشت ، شاگردان کی روش با این دو تیم در شرایطی مصاف می دهند که فوساتی و لیپی بزرگ را روی نیمکت های شان دارند. کی روش برای بازی با قطر نیاز به دو هفته اردو دارد و این یعنی پرسپولیس باید اقلا یک بازی آسیایی اش را بدون 6 بازیکن انجام بدهد.

چیزی که برانکو را کفری کرده و از حالا گفته مهم نیست چه اتفاقی می افتد اما آن موقع به تیم ملی بازیکن نمی دهد و شاید کی روش در صورت اصرار برانکو و از سر گرفته شدن جنگ های اخیرشان ، این بار بازیکنان پرسپولیسش را حتی بعد از لژیونرها در اردویش داشته باشد!

اگرچه او 4 سال قبل با تهدید به اینکه بازیکنان استقلالی را در شرایطی مشابه از تیم ملی خط می زند ، نهایتا آنها را برای بازی بزرگ آن روزها برابر قطر به تیمش برد و توانست برد بزرگش را با بازی دادن به حدود 5 استقلالی در ترکیب آن روز تیمش کسب کند. باید دید این بار دعوایش با برانکو به کجا می کشد.


منبع : خبرآنلاین