تبیان، دستیار زندگی
محسن محسنی نسب از ادامه فیلمبرداری «ستاره های رقصان» در اتریش و انعقاد قرارداد با ۲ بازیگر اتریشی گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه ضبط «ستاره های رقصان»

محسن محسنی نسب از ادامه فیلمبرداری «ستاره های رقصان» در اتریش و انعقاد قرارداد با ۲ بازیگر اتریشی گفت.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

محسن محسنی نسب کارگردان و تهیه کننده سینما درباره فیلم سینمایی «ستاره های رقصان» گفت: این اثر یک فیلم سوپرپروداکشن دفاع مقدسی است که ما ۲۰ دقیقه از  آن را در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری و تدوین کرده ایم. این را هم باید بگویم این فیلم ویژوال افکت های بسیار عالی دارد که در سینمای دفاع مقدس ما بی نظیر است.

وی افزود: فاز اول این فیلم ضبط و آماده نمایش شده است به همین دلیل ما در حال پیش تولید فاز دوم آن هستیم به همین ترتیب با مدیر تولید فیلم که یک خانم اتریشی است وارد مذاکره شده ایم و در نظر داشتیم که ادامه فیلمبرداری را در ماه ژانویه که یک تعطیلات ۱۸ روزه در اتریش وجود دارد انجام دهیم. اما با توجه به اینکه هوا در آنجا در آن ایام بسیار سرد است ترجیح دادیم، ادامه فیلمبرداری را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهیم.

محسنی نسب عنوان کرد: با ۲ بازیگر اتریشی با نام های باربارا ویکتوری و جویا اشتاف برای حضور در «ستاره های رقصان» صحبت کرده ایم که از ستاره های سینمای اتریش هستند و قرار است در این فیلم بازی کنند. همچنین در نظر داریم از حضور میترا حجار هم در این فیلم استفاده کنیم، با او صحبت های اولیه را انجام داده ایم اما با توجه به اینکه زمان قطعی فیلمبرداری مشخص نیست هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم.

این کارگردان در پایان گفت: این فیلم به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی ساخته می شود و در نظر داریم که از دو بازیگر ایرانی هم در آن استفاده کنیم. مکان های فیلمبرداری آن هم در ایران و اتریش است و داستان فیلم در مورد یک قهرمان ورزشی ایرانی است و مجبور است با یک آمریکایی تعامل کند تا هدف مشترکی را پیش ببرند.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .