تبیان، دستیار زندگی
اخیراً منابع خبری تائید کرده اند که تعدادی از ژنرال های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ های ویژه هستند به تکفیری ها اضافه شده اند و در واقع عملیات خان طومان را آن ها هدایت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام تو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشاگری بین المللی محسن رضایی

اخیراً منابع خبری تائید کرده اند که تعدادی از ژنرال های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ های ویژه هستند به تکفیری ها اضافه شده اند و در واقع عملیات خان طومان را آن ها هدایت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می کنند.

بخش سیاست تبیان

حلب،عملیات،معارضان سوری،بحران سوریه،بشار اسد،عربستان،اسراییل،محسن رضایی،پیام اینستاگرامی،اینستاگرام،

سرلشکر پاسدار محسن رضایی در یادداشتی کوتاه جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست های تکفیری را افشا کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران مقدس، در یادداشتی به ابعاد پنهان پیروزی در عملیات حلب اشاره کرد و از اضافه شدن ژنرال هایی از ایالات متحده آمریکا، ترکیه و عربستان در صف تروریست های داعشی خبر داد و نتیجه این عملیات مشترک را حادثه خان طومان دانست.

حمایت های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به كشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتیبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت خواهد بود.

استاد دانشگاه امام حسین در ابتدای این یادداشت تاکی کرده است: «در حلب، ارتش تركیه و عربستان با پول های قطری و تسلیحات آمریکایی در حمایت از جبهه النصره و جیش الفتح و سایر گروه های تکفیری کاملاً فعال هستند. آن ها مدت بیش از پنج سال است که امنیت و آرامش را از مردم سوریه ربوده و ناامنی را در منطقه گسترش داده اند.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: «اسلحه، مهمات، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسكندرون تركیه به دست آن ها می رسد. همچنین از طریق کشتی از عربستان و قطر به آن ها کمک می شود.»

محسن رضایی سپس تاکید کرد: «اخیراً منابع خبری تائید کرده اند که تعدادی از ژنرال های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ های ویژه هستند به تکفیری ها اضافه شده اند و در واقع عملیات خان طومان را آن ها هدایت كردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده، بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: «در مقابل آن ها، ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است. حمایت های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به كشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتیبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت خواهد بود.»


منبع : تابناک