تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، همزمان با پایان پاییز و فرارسیدن شب یلدا نسبت به برگزاری مسابقه ویژه بلندترین شب سال اقدام می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ویژه شب یلدا

سلام کاربران گرامی

باشگاه کاربران تبیان، همزمان با پایان پاییز و فرارسیدن شب یلدا نسبت به برگزاری مسابقه ویژه بلندترین شب سال اقدام می کند.

با توجه به استقبال کاربران از نخستین مسابقه خلاقیت های شب یلدا در شبکه اجتماعی در سال گذشته، امسال نیز قصد داریم تا دومین مسابقه خلاقیت های شب یلدا را برگزار کنیم. برخی از تصاویر منتخب مرتبط با مسابقه سال گذشته از اینجا قابل مشاهده است.

** قالب های شرکت در مسابقه:

کاربران شبکه اجتماعی برای شرکت در این مسابقه می توانند از دو قالب زیر استفاده نمایند:

1) تصاویری از خلاقیت های خودتان را درباره شب یلدا شامل سفره آرایی، میوه آرایی و موارد مرتبط در صفحات خود در شبکه اجتماعی تبیان و با برچسب #یلدای_95 ثبت نمایید.

2) در شب یلدا اگر تفألی به دیوان حافظ زدید، تصویر آن را با برچسب #یلدای_95 در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنید تا در مسابقه شرکت داده شوید. (محدودیتی برای گرفتن تصویر از کتاب، نرم افزار، سایت‌ها و ... وجود ندارد)

** شرایط شرکت در مسابقه:

- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید.

- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

- حتماً بر روی تمام تصاویر خود، برچسب #یلدای_95 را ثبت کنید تا مطالب شما در کنار سایر تصاویر مرتبط به نمایش گذاشته شود.

- داوری مسابقه با کمک برچسب فوق و توسط کاربران شبکه اجتماعی صورت خواهد گرفت و بیشترین پسند از سوی کاربران ملاک برگزیده شدن برندگان خواهد بود.

- محدودیتی در تعداد تصاویر ارسالی وجود ندارد.

** زمان شرکت در مسابقه:

زمان شرکت در این مسابقه، از امروز تا پایان روز 7 دی ماه 1395 تعیین شده است.

** جوایز مسابقه:

به سه نفر از کاربران منتخب، جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

باشگاه کاربران تبیان، ویژه نامه شب یلدا با موضوعات و مطالب متنوع و مرتبط با بلندترین شب سال را منتشر کرده است. برای استفاده از این ویژه نامه، اینجا را کلیک کنید.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی