تبیان، دستیار زندگی
فاطمه رهبر :طبق این قانون حداقل 5 درصد از خانواده هایی که در اولویت برای خروج از چرخه کمیته امداد هستند، حذف و برخی دیگر از مددجویان افزوده می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهدای 10 هزار و 500 جهیزیه به نوعروسان در هفته وحدت

فاطمه رهبر :طبق این قانون حداقل 5 درصد از خانواده هایی که در اولویت برای خروج از چرخه کمیته امداد هستند، حذف و برخی دیگر از مددجویان افزوده می شوند.

بخش اجتماعی تبیان

جهیزیه به نوعروسان در هفته وحدت

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری امروز (دوشنبه) با اشاره به اسناد ماده7 قانون ضوابط و الزامات کمیته امداد برای طرح پالایش مددجویان، اظهار داشت: طبق این قانون حداقل 5 درصد از خانواده هایی که در اولویت برای خروج از چرخه کمیته امداد هستند، حذف و برخی دیگر از مددجویان افزوده می شوند.

وی افزود: از ابتدای سال اقدامات کمی و کیفی مفید برای اجرای این طرح انجام شده که رویکرد خدماتی بi صورت مستمر و غیرمستمر انجام شود، همچنین تأمین مالی ایجاد شود تا امکان خروج افرادی که در نوبت هستند، نیز انجام شود.

رهبر با اشاره به مشکل چسبندگی در اجرای طرح پالایش گفت: برخی مددجویان علی رغم اینکه امکانات مناسبی در اختیارشان قرار می گیرد ولی حاضر به خروج از چرخه کمیته نیستند که باید این مشکل رفع شود زیرا با اجرای درست این طرح علاوه بر صرفه جویی در منابع، امکان بهتری برای توانمندسازی مددجویان فراهم می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: مددجویان از زمانی که وارد کمیته می شوند برای آنان تشکیل پرونده انجام شده که در همه دوران مختلف زندگی شامل دانش آموزی، دانشجویی، تأمین جهیزیه و غیره از حمایت های این سازمان برخوردار می شوند.


منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .