تبیان، دستیار زندگی
ناصر فیض دبیر بخش ادبیات جشنواره از راهیابی 87 اثر برگزیده توسط هیأت انتخاب به مرحله بعدی می گوید..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز داوری مرحله دوم بخش ادبیات جشنواره «ایران ساخت»

ناصر فیض دبیر بخش ادبیات جشنواره از راهیابی 87 اثر برگزیده توسط هیأت انتخاب به مرحله بعدی می گوید.

بخش ادبیات تبیان

غاز داوری آثار  راه یافته به مرحله دوم بخش ادبیات جشنواره «ایران ساخت»


ناصر فیض، دبیر تخصصی بخش ادبیات جشنواره ایران ساخت در خصوص داوری اثار ارائه شده در بخش ادبیات، گفت: تعداد آثار رسیده در بخش ادبیات 883 اثر است که از میان این آثار، 87 اثر داوری و به مرحله بعدی راه یافت.
وی افزود: کیفیت آثار رسیده خوب ارزیابی شده است و استقبال نویسندگان و هنرمندان از بخش ادبیات قابل توجه است.
به گفته فیض، در این بخش هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی آثار رسیده قابل توجه است، در بخش شعر آثار خوبی در قالبهای مختلف شعری به دبیرخانه رسیده است که در این آثار با نگاهی هنرمندانه به موضوع ایران ساخت پرداخته شده است.
وی تصریح کرد: در بخش شعار تبلیغاتی نیز پیام ها و شعارهای خوبی توسط نویسندگان و هنرمندان در سطوح حرفه ای و مردمی به دبیرخانه رسیده است که آثار درخشانی در این بخش به چشم می خورد که می توانند به عنوان پیام و شعار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته و فراگیر شود.
دبیر تخصصی بخش ادبیات جشنواره ایران ساخت بیان کرد: در بخش مستند نگاری نیز آثار خوبی هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی به دبیرخانه رسید، هرچند برخی از موارد ارسال شده توسط شرکت کنندگان با موضوع جشنواره فاصله دارد اما در مجموع سطح کیفی این بخش نیز در حد بسیار خوبی ارزیابی می شود.
جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، «کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیانحمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 16 تا 18 دی ماه سال جاری برپا می شود.


منبع: ستاد خبری جشنواره ایران ساخت