تبیان، دستیار زندگی
فیلم های کره ای در بورس فیلم های تلویزیون ما قرار گرفته و مخاطب های بسیاری دارد، در این میان پوست شفاف بازیگران این فیلم ها مورد توجه قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

8+1 روش برای داشتن پوستی شفاف

فیلم های کره ای در بورس فیلم های تلویزیون ما قرار گرفته و مخاطب های بسیاری دارد، در این میان پوست شفاف بازیگران این فیلم ها مورد توجه قرار گرفته است.

فرآوری: زینب عشقی_ بخش زیبایی تبیان

پوستی به زیبایی پوست کره ای ها


هر قوم و ملتی روش های برای زیبایی و رسیدگی به پوست شان دارند، کره ای ها هم با داشتن پوست های شفاف و بدون لک، در صدر این کشورها قرار دارند.آنها پوست زیبا را اولین عامل زیبایی می دانند و برای داشتن آن، حسابی تلاش می کنند. با روش های کره ای ها از داشتن پوستی شاداب و لطیف بدون مواد آرایشی لذت ببرید.


پاکسازی

پیش از هر کاری باید پوست صورت را کاملا تمیز کنید. کره ای ها از پاک کننده های روغنی استفاده می کنند، زیرا قدرت پاک کنندگی این مواد بسیار بالاست. البته روغن پاک کننده حاوی آنزیم و ویتامین B نیز برای تمیز کردن صورت  از چرک و آلودگی و کرم و ضد آفتاب  بسیار مناسب است.
یک بار دیگر صورت تان را تمیز کنید اما این بار از پاک کننده های حاوی آب استفاده کنید. این روشی است که کره ای ها به کار می برند. پوست پس از این که کاملا تمیز شد، می تواند هر چه که به آن می زنید، به سرعت به خود جذب کند.

لایه برداری

لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد اما در روش های مراقبت از پوست به سبک کره بسیار مهم است. لایه برداری می تواند سلول های مرده پوست را برداشته و دیگر سلول های پوست را فعال کند و مواد ترمیم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ کنند.

تونر پوست

اگرچه بیشتر ما، تونر را به عنوان یکی از محصولات مراقبت از پوست نمی دانیم اما تونر برای مردم کره بسیار مهم است. این محصول به حفظ تعادل پوست و PH آن کمک کرده و برای پوست، مواد مرطوب کننده فراهم می کند و آن را صاف و نرم می کند. از تونر با کیفیت استفاده کنید تا فرآیند پاکسازی پوست و صاف کردن آن را به خوبی انجام دهد.

یکی از قوانین مراقبت از پوست می گوید: شما آنچیزی هستید که می خورید! کره ای ها به شدن این اصل را دنبال می کنند و رژیم غذاییشان سرشار از مواد غذایی متنوع و مغذی می باشد


ضدآفتاب
یکی دیگر از دلایل زیبایی کره ای ها این است که بدون اعمال ضدآفتاب، از خانه بیرون نمی آیند! استفاده ی روزانه از ضدآفتاب مناسب، باعث جلوگیری از چین و چروک، پیری و لکه های پوستی می شود.


کرم دور چشم
ناحیه ی دور چشم، بسیار ظریف و نازک است و مراقبت بیشتری نیاز دارد. کره ای ها هرشب قبل از خواب، یک کرم دور چشم مناسب را با ضربه زدن با استفاده از انگشتانشان، به ناحیه ی دور چشم اعمال می کنند. این کار باعث جلوگیری از بوجود آمدن حلقه های تیره، چین و چروک و پف دورچشم می شود.


رژیم غذایی مناسب
یکی از قوانین مراقبت از پوست می گوید: شما آنچیزی هستید که می خورید! کره ای ها به شدن این اصل را دنبال می کنند و رژیم غذاییشان سرشار از مواد غذایی متنوع و مغذی می باشد. یکی از غذاهای مغذی مشهورشان، کیمچی، که نوعی کلم تخمیر شده است، می باشد که سرشار از ویتامین C و بتا کاروتن است و سلامت پوست را تضمین می کند.
کلا کره ای ها از سبزیجات به وفور در غذاهایشان استفاده می کنند و خوب مسلم است که نتیجه ی خوردن سبزیجات، داشتن پوستی شاداب و بدون لکه است.


کره ای ها با یخ جوان می مانند
قرار دادن یخ روی صورت در کشورهای آسیا بسیار رایج است. اکثر ما می دانیم که مردم کشور کره جزو گروهی از مردمان هستند که بیشتر به طب های سنتی تمایل دارند و تا جایی که ممکن است سعی می کنند از این روش ها سلامتی خود را تضمین کنند. شاید برای تان جالب باشد که بدانید برخی از هنرپیشه های کره ای برعکس هنرپیشه های سینمای تجاری به جای انجام کارهای هزینه دار و خطرناک سعی می کنند با قرار دادن یخ روی صورت های خود به پوستی زیبا و شفاف دست پیدا کنند. یک نکته جالب دیگر در این است که این روش از دوران باستان وجود داشته و روش استفاده از یخ در دوران باستان توسط زنان استفاده می شده که تا به امروز برای داشتن پوستی جوان ادامه دارد.

دمنوش های یخی را تجربه کنید
همان طور که گفته شد یخ به تنهایی می تواند تاثیر مثبتی مثل جلوگیری از چین و چروک یا درخشش طبیعی برای پوست داشته باشد اما اگر این مکعب های کوچک آبی را با مواد های دیگری مثل دمنوش های گیاهی ( بابونه، چای سبز، گل سرخ، گل گاوزبان و ...)یا تکه های میوه ( هلو، پرتقال و...) مخلوط کنید، می توانید برخی از مشکلات دیگر پوستی مثل آکنه یا جوش ها و ... را هم درمان کنید. به عنوان مثال چکیدن چند قطره آبلیمو یا آب دمنوش هایی مثل چای سبز یا گل بابونه باعث از بین رفتن خشکی پوست و کاهش روند پیری پوست می شوند.


بنوشید و بخورید سپس ماساژ دهید
اگر می خواهید از طریق یخ دمنوش ها یا یخ های میوه ای مشکلات پوستی خود را برطرف کنید یا پوستی شفاف و با طراوت داشته باشید؛ حتما همراه با استفاده از این ماسک ها، میوه یا دمنوش استفاده شده در ماسک را بخورید یا بنوشید تا تاثیرش بیشتر از پیش شود. به عنوان مثال اگر از ماسک یخ آب گلابی استفاده می کنید، مقداری از آب گلابی را بدون مخلوط با آب بنوشید و در کنارش قالب یخی گلابی را روی پوست خود ماساژ دهید.

موارد گفته شده را رعایت کنید اما از ماسک میوه و سبزیجات غافل نشوید، این ماسک ها ویتامین های لازم را به پوست می رساند و اصطلاحا پوستتان را ویتامینه می کند.


منبع:برترین ها، زیب نوت، پرشین وی، نمناک

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.